Gå til innhold

dere som har testen positivt før IKM??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når testet dere positivt i forhold til ikm?

Jeg har ikm 8 desember, men syntes det er så fryktelig lenge til.. er så spent! har en følelse at det klaffa denne gangen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tidligere testet positivt både 6 og 5 dager før IKM - men jeg er av den typen som tester positivt tidlig, det har jeg gjort i alle mine svangerskap (6 totalt)...

Lykke til da :D

Klem fra

Skrevet

oj..så bra da..slipper likssom å vente så lenge du,hehe.. håper jeg er en testetidligperson også..er så sinnsykt spent:) takk for det. lykke til du også;)

Skrevet

Leser i pakningsvedlegget til clearblue at det er mulig å få positiv test 7-10 dager etter befruktning. Likevel står det at dette ikke behøver å ende i en graviditet, da over 31% av befruktede egg ender i "abort" før IKM. Dermed er en litt sikrere om en venter til IKM.

Ble litt rotete kanskje. Selv testet jeg positivt 2-3 dager før IKM ved begge mine svangerskap :) og trolig klarer jeg ikke vente til IKM denne gangen heller dersom det skulle melde seg noen symptomer. Men så langt kjenner jeg INGENTING og er egentlig innrforstått med at det ikke blir noe denne mnd. Jeg har også IKM ca 8 des....

Lykke til :)

Skrevet

Har du en link til dette eller Luna 2+? Finner ikke dette noe sted, står bare 4 dager før IKM...

Skrevet

Jeg testet positivt 2 dager før IKM med billigstrimler:)

Skrevet

Hei. I ene graviditeten min testet jeg positivt 6 dager før IKM.

MEN, jeg har ved to anledninger testet positivt ca 5-6 dager før IKM. Men, endt opp med menstruasjon til riktig tid likevel og for deretter å få negative tester.

Er det dette som kalles kjemisk kanskje?

Tok dette opp med legen min og han sa at mange har vært gravide uten at de vet om det, fordi det går til grunne så tidlig at man får mensen akkurat når man ellers skulle hatt den. Altså før de fleste har rukket å teste.

Skrevet

testet positivt på billigstrimmel 5 dager før ikm...

lykke til!

Skrevet

Heisann!

Jeg tester og pos. tidlig hvis jeg er gravid, svaakt sist 5 dager før forventet mens på ettermiddagsurin!

Er forskjellig dette, men jeg har alltid også en følelse rundt 5-6 dager før forventet mens-ømt tannkjøtt, ømme pupper og litt halsbrann.

Nå prøver jeg igjen,utålmodig kan jeg si.Har mens nå og kastet bort en haug med penger på tester sist.Bare tull, for egentlig visste jeg jo at det ikke slo til da heller.

Merker heller ikke forskjell på hvilken type test jeg bruker.Både cb og denne qr som er litt billigere slår ut hos meg.

Kroppene våre er ulike-heldigvis får man nesten si, men med forventet mens 8.( hvis du er sikker på det); så hadde jeg garantert tatt en test med morgenurinen idag. Er du gravid burde en test bli svaaakt pos.allerede idag!!!

Jeg ønsker deg masse lykke til-dette er spennende!!!KLEM

Skrevet

Jeg har egentlig IKM 7 desember, og testa svakt positivt på strips fra billigtester i går. Tok til sammen tre tester i løpet av dagen som ble positive og sterkere. I dag testet jeg med strips, positivt, og CBD som lyste gravid. :-)

Så min erfaring er at det går an å få positivt resultat allerede 4-5 dager før IKM.

Masse masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...