♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Syns ikke smaken på tabasco smaker sååå godt alltid på ting, men hva annet er det man kan bruke da som gjør maten sterkere men som ikke har så mye annen smak?
erteposen + 4 Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Jeg varierer med tabasco, fersk chilli, kayenne, piri piri og tørka chilli. Er det saus du tenker på?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 saus jeg tenker på ja:-)
Ugl@ Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Sweet chili saus er godt på ris, kylling, svinekjøtt ol i hvertfall. Er selv glad i sterk mat, bruker chili i alt mulig. Fra chilipulver i kakaoen til fersk hakket chili i brownie kake, til mer "vanlig" bruk. Tabasco har jeg aldri had i hus.
lille sprelle Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 tjaaa.... .gjenopplive smaksløkene dine ved å kutte ut slike vaner en måneds tid og deretter begynne å smake hva maten smaker i stedet for bare tabasko
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Piri piri,chilli.. personlig ligger min elsk på Jallis:)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 29. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2009 smaksløkene fungerer helt slik de skal de, Det er bare at jeg er vant med sterk mat og syns det er godt.
shari_z Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Har du prøvd Chipotle Tabasco? Den er sterkere enn vanlig rød og grønn Tabasco, og kjempegod! Jeg kjøpte den på Smart Club, men tror jeg har sett den på Ultra. Hilsen en annen som er glad i sterk mat
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Kjøp jalapeños på glass og bruk både frukten (på ost, på potetmos, med kjempereker, på leverpostei) og væsken den ligger i (i stedet for annen væske i mat).
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Men ikke den daue "norske" jalapeñosen fra Santa Maria etc - få tak i ordentlig vare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå