Gå til innhold

Jeg er slik at all mat skal smake sterkt og bruker tabasco på nesten alt men finnes det et annet alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke smaken på tabasco smaker sååå godt alltid på ting, men hva annet er det man kan bruke da som gjør maten sterkere men som ikke har så mye annen smak?

Skrevet

Jeg varierer med tabasco, fersk chilli, kayenne, piri piri og tørka chilli. Er det saus du tenker på?

Skrevet

saus jeg tenker på ja:-)

Skrevet

Sweet chili saus er godt på ris, kylling, svinekjøtt ol i hvertfall.

Er selv glad i sterk mat, bruker chili i alt mulig. Fra chilipulver i kakaoen til fersk hakket chili i brownie kake, til mer "vanlig" bruk. Tabasco har jeg aldri had i hus.

Skrevet

tjaaa.... .gjenopplive smaksløkene dine ved å kutte ut slike vaner en måneds tid og deretter begynne å smake hva maten smaker i stedet for bare tabasko

Skrevet

Piri piri,chilli.. personlig ligger min elsk på Jallis:)

Skrevet

smaksløkene fungerer helt slik de skal de, Det er bare at jeg er vant med sterk mat og syns det er godt.

Skrevet

Har du prøvd Chipotle Tabasco? Den er sterkere enn vanlig rød og grønn Tabasco, og kjempegod! Jeg kjøpte den på Smart Club, men tror jeg har sett den på Ultra.

Hilsen en annen som er glad i sterk mat

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kjøp jalapeños på glass og bruk både frukten (på ost, på potetmos, med kjempereker, på leverpostei) og væsken den ligger i (i stedet for annen væske i mat).

Gjest cunning stunts
Skrevet

Men ikke den daue "norske" jalapeñosen fra Santa Maria etc - få tak i ordentlig vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...