Skedsmo(r) Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei. Jeg vil gjerne dele min historie med alle dere som prøver mnd til mnd men blir like skuffet hver gang når mensen kommer. det jeg har skrevet nedenfor er et svar på et innlegg her inne. "Det er ingenting å grue seg til med en pergo kur. Jeg var veldig skeptisk til å ta disse pillene, jeg ventet i et halvt år før jeg turte å ta de pga bivirkningene som står på pakka. Første mnd merket jeg ingenting, andre mnd følte jeg at nervene spilte litt inn gråt fort av alt, følte meg sliten for ingenting, men det varte bare en ukes tid,også ble jeg gravid andre mnd i kuren. Jeg er nå i min 7 uke, skulle dette gå galt tar jeg gjerne en kur igjen. Jeg har hatt behandling hos kiropraktor og fysioterapaut pga vond rygg og bekken siden august. Disse behandlingene jeg har fått er de samme bahandlingene som det gis til kvinner som har problemer med å bli gravid. Jeg anbefaler alle kvinner i samme situasjon til å oppsøke en kiropraktor eller fysioterapaut eller bgge deler. Når vi kvinne ønsker oss så inderlig et barn, anspenner vi oss i kroppen. Hos meg satte det seg i bekkenet/korsryggen noe som er ganske logisk, og det kan gjøre at spennigene i bekken orådet hindrer deg i å bli gravid. Jeg viste ikke noe om dette før jeg nevnte for mine terapauter at jeg nettopp hadde begynt på en hormon kur for å bli gravid og mange brikker ble falt på plass i forhold til grunnen til mine smerter i bekkenet/korsrygg. Vi mistet for nøyaktig 2 år siden og har prøvd siden da uten hell frem til nå, så nå krysser jeg fingrene på at dette går bra." Håper noen fikk et lite håp igjen. Lykke til allesammen!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Åh!! Tusen takk for du la inn dette!! Går nemlig med mye smerter i korsrygg og hofter (bekkenet?), skuldre og rygg. Bare er sånn liksom..og har vært sånn i 13 år :-| Kanskje eg burde tatt meg en tur til kripraktor/fysio igjen snart Takk igjen! Da har eg et par andre triks å prøve meg på før eg stikker å får utredning!
Skedsmo(r) Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 Ja gjør det! Det skader ikke å prøve. Min kiropraktor var med på en undersøkelse i USA. Der var det 100 kvinner som hadde problemer med å få barn, det feilet de ingenting, men de fikk det rett og slett ikke til. Alle de 100 skulle gjennom en periode med kiropraktor behandling før de fikk videre hjelp. da behandlingene var ferdig var det over 50 % som ble gravide uten noe mer hjelp. som sakt, det skader ikke å prøve. Min fysioterapaut har behandlet meg med kopper. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå