Gå til innhold

Bergen anyone?


meg83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan, eg tilhører egentlig terminklubben for juli. Men er veldig interessert i å komme i kontak med andre frå Bergensområdet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig :) Ser du bare er et par år yngre enn meg også =) Måtte sniklese på profilen din ;) Så nå bor du i Danmark, ja :) Er kjæresten din norsk eller dansk? Er det master eller bachelor du holder på med? Hadde vært gøy å kanskje treffes etter hvert, når du kommer tilbake til Bergen :) Planlegge trilleturer osv, hehe :) Kjenner du flere som er gravide? Jeg kjenner flere som akkurat har fått eller snart skal ha, men ingen som har så lenge igjen som meg :P Nå er det jo tidlig ennå, så mulig det popper opp noen etter hvert =) Hvor mange uker på vei er du da? Tror jeg er ca 5.. Skal på ultralyd til uka og finne ut litt mer.. For tiden er jeg sykemeldt pga lite krefter, svimmelhet osv. Er du form eller? Oi, som jeg skravler =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt du vart så interessert :-) Kjæresten min er norsk, han har vært i danmark på utveksling dette semesteret slik at me kunne bu saman. Eg går på profesjonsprogrammet i psykologi, er forløbig på bachelor nivå. Men skal byrje på master (eller kandidat som da heite i danmark) når eg er ferdig med mammapermen. Eg kjenner dessverre ingen andre gravide og er derfor kjempe interessert i å bli kjendt med andre :-) Har ei vennine med ein 1 år gamal gut og ei syster med to små. Men ellers er det ingen i vennegjengen som er heilt "der" enda. Men det kjeme nok etterkvart trur eg.

Kva jobber du med? Og fortell om samboeren din :-)

Eg er snart 10 uker på vei og formen er ok. Er ganske kvalm fortia, men eg eter masse god mat og har det bra. Det var hardt under eksamen , særlig fordi eg holder allt hemmelig forløbig, skal fortelje alle til jul :-)

Så eg skjønner godt kvifor du er sjukemeldt, heldigvis så ordner det seg etterkvart. Hadde vært veldig koslig å treffast på nyåret! Eg tenkte å arrangere eit treff for Bergensere i juligruppa og kan utlyse det her også so me verte ein gjeng. Gå på peppes eller noko :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Skjønner at det er slitsomt med skole og eksamener, og spesielt når du skal holde det hemmelig. Er imponert over at du har klart å ikke si noe! Her vet endel om det, men det er jo pga at vi har gjennomgått IVF, og mange har visst hva vi har holdt på med.

 

Hadde vært gøy med treff på nyåret! Er litt småredd for å bli med i en "gravid gjeng" før det har gått 12 uker, i tilfelle jeg mister, men får ta det når tiden kommer :) Tror jeg er ca 5+6 nå (?), og skal ta tidlig ultralyd i morgen eller til uka, så det blir veldig spennende!!

 

Har vel til nå vært litt tilbakeholden med personlig info, fordi jeg ikke har hatt lyst til å bli gjenkjent, men nå får det bare stå til =P Mannen min er like gammel som meg og jobber som førskolelærer. Jeg har bachelor i pedagogikk (inkl. noe psykologi ;)) og videreutdanning i familieterapi. Har jobba i barnehage i noen år, men begynner nå i ny jobb, som miljøterapeut.

 

Hvor er det du kommer fra, helt nøyaktig? Høres ikke ut på skrivemåten som at du er erkebergenser ;) Nysgjerrig jeg ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er fra Askøy.. når vi kommer litt lengre så kan vi jo treffes:) kommer sikkert flere fra bergen inn her etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra bergen vest=) venter nr 2, =)er i dag 7+1=) kommer nok flere etterhvert ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Bergen :) Er i 5 uke nå og dette er min første :) Har termin rundt 22 august ifølge terminkalkulatoren.. Er veldig spent på alt dette nye som skal skje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bor i Bergen jeg også :) Og er også 83 modell. OG er med på dette for føste gang....noen av dere som skal på BIM-treff? Hadde vært fint å møte flere som er i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernoye; har du en gutt født høsten 2005 fra før? Sist jeg var her var det en fra samme sted som deg med samme nick. *alt jeg husker* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...