Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Mener å huske fra forrige gang at det var ved 40 dager? Stemmer det? Er 37 dager igjen til terminen nå, og jeg føler meg hvertfall veldig høygravid
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Var det jeg ble fortalt iallefall, fordi da står vist livmoren på sitt høyeste punkt før den synker lengre ned igjen. På meg stemte det derimot ikke, snuppa festet hodet og magen sank ca en uke før det.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 29. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2009 Oh, takk! Magen har sunket, men lillegutt var ikke festet sist jeg var hos lege og kjennes ikke ut som han gjort det nå heller. Har det forresten noen sammenheng med når magen synker og når ungen kommer? *blond*
ღMorgenSolღ Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Gratulerer - nå er du i tredje trimester og offisielt høygravid! Står det her: http://mammanett.no/graviditet/uke/29 Det vil jo si at elle i 3.trimester er høygravide
_Løvemamma_ Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Tror nok ikke det er noen sammenheng der, men man kan jo håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå