Gå til innhold

snart 12 uker på vei

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg sliter ganske mye allerede nå. Kvalmen og doløpinga er ikke det værste egentlig, men ryggen ig bekknet sliter på meg.

Jeg har 3 svangerskap bak meg, men aldri har jeg fått bekkenløsning så tidlig.

Jeg har hatt 2 blødninger alt og, en kraftig og en som ikke var fult så kraftig, men nok til at jeg er utrolig bekymret. Jeg føler fremdeles at det er liv, selv om jeg ikke kjenner no liv enda føler jeg at det er som det skal.

Men jeg føler at de på jobben er imot mitt svangerskap, jeg blir krittisert for alt. Fikk beskjed av legen å ta det med ro, ble sykmeldt og da fikk jeg huden full fordi jeg hadde kommet innom med sykmeldinga. Den kunne jeg sende i posten, for jeg skulle ligge i sengen ikke gå rundt som jeg var frisk.

Jeg blir stresset og oppgitt over måten de behandler meg på jobb, virker som de ikke tror noe på at jeg har vondt eller har blødninger, det er ikke akkurat noe jeg finner på.

Jeg har mest lyst til å få legen til å sykmelde meg enda lenger for jeg blir bare stressa over tanken at jeg skal på jobb i mårra, jeg sliter med å sove om natta pga det der. Jeg er livredd for at jeg skal få nok en blødning og miste barnet pga måten de behandler meg på.

Idag har jeg ufattelig vondt i bekknet og er utrolig trøtt.... gleder meg utrolig til å komme over de 12 ukene, da er det værste over...

Det er såå mye å planlegge og ordne fremover nå, ser i grunn litt frem til det. Men først skal jeg bli ferdig med julen og så skal ting begynne å ordnes og planlegges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...