Gå til innhold

Så tok gleden slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til å går begynte jeg å få rier, og plutselig begynte jeg å blø. Kun små blødninger, men siden jeg hadde rier dro vi på legevakten. Der begynte jeg å blø enda mer,og ble sendt i ambulanse til neste sykehus.

Skrekk og gru, jeg har mistet min lille spire!

Jeg er så fortvilet og lei meg,og vet ikke om samboer og jeg kommer til å komme oss igjennom dette.

takk for farvel til alle dere flotte damer i juliklubben, kanskje vi ses i en annen terminklubb senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist å høre. Dere kommer dere igjennom dette,bare ta vare på dere selv, slapp av og prat med hverandre om det!

Skrevet

Kjære deg!

...tårene triler når jeg leser dette,- tiden rundt da jeg mistet vår lille skatt kommer tilbake. Men...vi kom oss gjennom det, vi gråt og snakket og bestemte oss for å ta dag for dag slik de kom. Jeg trøstet meg med at det sikkert var best for barnet, siden det ikke greide seg. Prøv å tenk slik du også,- at det muligens var noe i veien med barnet som gjorde at det gikk slik.. Erfaringen din vil gjøre deg til verdens beste mamma en dag!

Håper du kommer inn i juliklubben og forteller når dere venter igjen.

klem fra meg!

Skrevet

Allt ordner seg alltid og dere kommer gjennom dette!

Utruleg trist å høyre, og det må ha vært ein veldig påkjenning for dåke. Visst det er nokon trøst har eg vært der, fekk rier og blødninger og rett på legevakten. Trudde aldri eg sku komme over sjokket, men saman med kjæresten so gjekk det heilt fint! Me mennesker er fantastiks flinke til å komme videre i livet og det viktigste er å ta lærdom og sjå framover.

Lykke til videre. Sender deg varme tanker!

Skrevet

Gleden tok slutt her også. Forrige mandag begynte jeg å blø, blødde i noen dager. Hadde legetime torsdag og da var testen negativ.

Er alene med sorgen, men tenker det sånn at hvis babyn ikke var i stand til å klare seg under graviditet så ville den ikke klart seg etter fødsel heller. Det var nok best slik.

Håper vi ses i en annen terminklubb, det er noe jeg satser på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...