Gå til innhold

Hva tror dere? er jeg gravid? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 13 mnd, og vi har nå lyst på en til :)

Tre dager etter EL stakk det på venstre side hele dagen, nå og da. Etter det har jeg hatt mensmurringer nesten hver dag, og i dag er jeg "stiv" nederst i magen. er 4 dager før IKM. Har også økt utflod..

Hadde forferdelig bekkenløsning sist gang, og den siste uka har jeg hatt vondt fra rompa og nedover lårene... men såååååå fort kan ikke BL komme, så jeg tror det kommer av vond seng... :)

Tror jeg er gravid jeg? Har da så mange symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, for meg høres det sånn ut, så jeg håper da inderlig det :) Og jeg har samme symptomer som deg - ikm på torsdag. Herregud, så spennende! Krysser fingre for oss begge ;)

Skrevet

har også IKM torsdag:)) er så støl nederst i magen i dag, kjennes ut som om jeg har tatt 100 situps.. bare at jeg er støl lenger nede..

Skrevet

Haha, dette er jo litt spesielt, men samme her! Reiste meg fra sofaen tidligere og gikk meg en tur ut, og da tenkte jeg "hm, tok jeg situps i går?" Men jeg gjorde ikke det, kjentes bare sånn ut... Uff - denne symptomjakten... Kan det bare være ordentlige symptomer! Håper :)

Skrevet

Kjente det slik sist gang også, da var jeg gravid. Forskjellen er at jeg sist kjente veldig godt da egget festet seg etter en uke, det har jeg ikke kjent nå... så derfor er jeg ikke heeelt sikker på om jeg er gravid. Lykke til til deg også... når skal du teste?

Skrevet

Nei, men det er visstnok vanlig at man ikke kjenner det samme fra gang til gang, så behøver jo ikke bety noe at du ikke har kjent egget feste seg :)

Uff, jeg har testet i dag, negativt, men legger ikke noe særlig i det. Kjenner fortsatt symptomer og håper helt til mensen kommer :) Du da?

Skrevet

Er vel litt tidlig å teste allerede, tenkte å vente, men testet positivt før IKM sist gang, så jeg tester kanskje i morgen tidlig eller tirsdag.. om jeg er flink venter jeg til ons.... ganske spennende:) hvilken test testet du med så tidlig? vet at clearblue kan teste før IKM, brukte det sist gang, den var positiv noen dager før IKM. har en liggende nå... tror ikke jeg får positivt så mange dager før IKM, så dumt å teste i morgen kanskje..

Skrevet

Ja, det er jo egentlig veldig lite poeng i å teste så tidlig som jeg har gjort. Brukte i tillegg sånne strimler, ikke clearblue, så var vel ikke uventet at den ble negativ uansett :) Du er flink om du klarer å vente til onsdag! Jeg har en cb digital liggende, men den skal jeg vente ut i det siste til å ta...

Skrevet

ehhhhhhhhhh.. ble så ivrig så jeg testet meg.. på billig stavtest fra billigetester.no? kom en svak svak strek, trodde ikke det var noe strek, men så den så vidt i lyset... men det er jo så tidlig, og ikke på morgenurin heller... :)

Skrevet

Oi! Spennende :) Skummelt med de svake strekene - man blir sååå usikker på hva man ser. Men krysser fingrene :) Prøv en i morgen tidlig også, kanskje?

Skrevet

stort blått kryss på CB i dag:)

da har jeg blitt gravid på første forsøk begge gangene.. men går en hard tid i møte, har BL... skikkelig!!!! trene trene trene...

masse lykke til til andre som prøver å bli gravide!!!!! :))

Skrevet

GRATULERER!

hvordan var syklusene dine etter nr 1? jeg har hatt mine på 32-34 dager og har sef vlagt å teste i dag på dag 27(negativ...)

lykke til i svangerskapet;O)

Skrevet

har 38 dagers syklus, EL på dag 15, testet positiv dag 25..

Skrevet

gratulerer!!! skjønte det egentlig igår!! håper du får ett fint svangerskap! og når er termin din?

Skrevet

termin mellom 8 og 15 august... høygravid i sommer da. håper på kald sommer!! :)

Skrevet

da ligger vi ganske likt da..jeg har termin 7 august =)

gøy med flere i samme båt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...