Gå til innhold

Graviiiiiiid:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følte jo at noe var på gang, men å faktisk se det i skrift: gravid 1-2 uker. Jiiiiiipi, jeg er så utrolig glad og spent at jeg skjelver. Jeg testet neg. med CB dig, med ukeindikator på IKM dagen. Men så ventet jeg med å teste til i dag og da fikk jeg dette fantastiske svaret. Kan ikke slutte og smile:) He, he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! Så herlig å få det svart på hvitt :)

Men du, jeg skjønner ikke helt 1-2 uker..? Teller man ikke ukene fra mensens første dag?

Skrevet

Ja du har rett, 1-2 uker betyr egentlig 3-4 uker. Min mensenes første dag var jo egentlig 4 uker og og 5 dager siden, så skønner det ikke helt.

Skrevet

Kanskje den teller fra befruktningen??

Gratulerer så masse hvertfall :D:D:D:D:D

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Nyt tia framover!

Skrevet

gratulerer med spira, kos deg med magen og tiden etter det;D

Skrevet

Jaja, det er i alle fall ikke det viktige :) Gratulerer igjen! Kos deg med nyheten ;)

Skrevet

Gratulerer!!! For en herlig beskjed å få på en søndag! Nyt tiden fremover og lykke til med svangerskapet!

Når hadde du IKM? Og hvilke sympomer hadde du?

Skrevet

IKM hadde jeg på tirsdag. Det første symtomet jeg hadde var at jeg var fryktelig oppblåst, masse luft i magen. På kveldene så det jo ut som om jeg var langt på vei. Så fikk jeg veldig ømme pupper og følte liksom som om det var noe som skjedde der nede i magen:)

Takk for alle gratulasjoner:)

Skrevet

Gratulerer så mye;)

Jeg er også plaget med mye luft i magen, det er jo helt sykt.. og hodepine har jeg også Håper begge delene forsvinner fort=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Ukeindikatoren måler fra befruktningen, så da har du antakelig hatt eggløsning litt senere enn dag 14 i syklusen;) Helt vanlig, men ikke lett å vite hvis man ikke temper og tester etter el!

Gratulerer så masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...