Gå til innhold

Her er det virkelgi mye liv altså!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også merket at det har vært relativt stille de siste ukene! Vil tippe at det kan ha noe med at folk ikke har like mange spørsmål og bekymringer, eller ubehagelige symptomer som før (eller bare har forsonet seg med dem!)

Det står også i bøkene at dette er en slags stille periode i svangerskapet også hvor det skjer lite her på utsiden (mens det skjer mye på innsiden,) før magen vokser for fult og en virkelig føler hvor dette bærer hen.

Siden det er graviditeten vår som vanligvis diskuteres her så har jeg konkludert med at det kanskje kan være årsaken? Uansett er det ihvertfall ikke mye liv her!

Hei, på dere.

Enig med dere om at det er veldig lite liv her inne for tiden. Men i magen min har den lille begynnt å gi synlige livstegn fra seg, særlig om kvelden. Har så vidt begynnt å se det utenpå.

Formen min er jo helt super om dagen. Litt halsbrann og en mage som har vokst seg stor og flott er det eneste jeg merker. Orker til og med å gjøre masse husarbeid.

Tidligere terminklubber og andre forum (altså terminklubber på andre nettsteder) skravler man jo hele dagen. Om alt og ingenting om hverdagen og oppturer og nedturer. JM, baby og alt rundt det er vel bare halvparten av praten:)

Såpass, jeg ser at det er noen som har forsøkt seg på litt annet skravle også som jobb og bosted og sånt. Jeg har kun vært på dette stedet da dette var det første jeg fant og som jeg synes jeg fikk mye bra hjelp hos i førsten når jeg var helt ny i dette (føler fortsatt at jeg er veldig ny i dette :-)

Annonse

I magen min også er det mer liv enn her inne! Det er også typisk om kvelden og om morgenen når jeg står opp. Kan dessverre verken kjenne noe eller se noe på utsiden, da ifølge JO på UL mente at morkaka lå som en airbag mellom henne og magen min, hun sa det derfor kan ta en stund før kjæresten min kan få kjenne noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...