Gå til innhold

Da har jeg testa.............:):;);):)........

Anbefalte innlegg

Dette er for godt til å være sant..Testa positivt i går på rugedag 12,og det er ikke nå tvil på testen..Er så gla så gla:)

Å jeg som var klar for en laaang runde, da jeg har fire icsi,6 frys + en liten prins på 3 år.Så klaffa det på første forøk!!! Tror det ikke enda...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141059155-da-har-jeg-testa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kribler det kribler:):)

Jeg var klar for en lang prosess da vi satte inn det niende egget før det klaffa med sønnen vår, åsså går det på første forsøk..det er ikke til og tro.

Håper dere får positive tester også:)

Annonse

FANTASTISK, ønsker...!!!!! Gratulerer sååååååå mye:o)))))) Det er jo helt utrolig hvor mange fra uke 46-gjengen som har testet positivt nå!...måtte det bli mange,mange fler!!!!!:o) Fantastisk julepresang, ikke sant? Nyt følelsen, og gratulerer nok en gang!!!

Annonse

Takk, takk!:) helt uvirkelig enda... tror kanskje jeg må få kjøpt en test til ;) Ikke for det, jeg kjenner det godt på kroppen ;) Vært koselig å følge deg videre:) er du her inne, eller kommer du til å være på SM også?

LItt usikker på termin, siden det er fryseegg, men tror det blir rundt 13. August, i og med at egger er 3 DPO når det settes inn... Får vel høre når jeg ringer inn på torsdag:)

Så heldig du er Ønsker! Jeg er ikke full av energi... men tror det har like mye med arb. situasjonen å gjøre for tiden... Utslått på ettermiddagen, og ligger å spekulerer til langt på natt.

Hadde du det sånn istarten av forrige svangerskapet også?

Jeg skal også på UL i uke 52 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...