Gå til innhold

noen som tør gjette om de får gutt eller jente før ultralyden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det blir gutt her... Men kinesiskfødselskalender sa jente. Tror likevel det er en tigergutt i magen;-) Får se hva de sier på UL den 15.des:-)

Annonse

Jeg er skråsikker på jente. Har en gutt og en jente fra før, og var ikke kvalm med gutten, men VELDIG kvalm med jenta, og det var jeg nå også.

Sist gang var jeg også skråsikker på jente, siden svangerskapet var så ulikt det første, og fikk rett!

Jeg er overbevist om at det er en gutt inni der, det var jeg sist også, selv om det kinesiske fødselekartet sa jente... Da blei det jente :) samboeren er overbevist om at det er jente denne gangen og det kinesiske fødselskartet sier jente, og siden jeg er overbevist om at det er en gutt igjen, så er det sikkert ei lita tulle inni der =P

Jag "vet" jag får jente,precis som jag "VISSTE" att jag skulle få en gutt när jag väntade sonen min. Så har jag tagit ringtesten,den sa oxo jente. Spenande ochse den 15 dec. Tror morsfölelsen sjeldent tar fel.

Tror egentlig det er en gutt. Kinesisk fødselskalender sier gutt, formen er langt mer lik sist jeg fikk gutt enn da jeg fikk jente, og magefølelsen sier gutt... Håper vi får vite på UL den 10. :-)

kinesisk fødeslskalender sier jente, men jeg har følelse det blir en gutt. Samme type svangerskap som sist, ingen plager og ingen kvalme, og fikk da gutt. UL på fredag 11.des. spennende å se

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...