Gå til innhold

noen andre som ikke kjenner så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært gravid i min 6 uke, og jeg har enda ikke vært hos legen.. Men to cd digitale tester og en uteblitt mens er jo sikkert at jeg er gravid. Men jeg har ikke morgenkvalme, litt såre pupper, ikke noe som jeg bare må ha...

Lurer på om dette kommer til å endre seg? Noen andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her begynte kvalen ved uke syv, og så ble den gradvis værre. Er nå snart 10 uker. jeg har litt ømme pupper, og er kvalm i bølger over hele dage.

Noen får jo ikke symtomer, men de fleste får noen etter hvert. Så det er ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Jeg er 11 +3 i dag, og har så å si ingen symptomer! Har sett den lille ligge å sprelle i magen min, så vet at alt er bra.

Er super-glad for at jeg er i sååå fin form... :)

Skrevet

puster lettet ut, og får jo da bare vente på symptomene som kanskje kommer eller ikke... hehe

Skrevet

jeg fikk symtomene kastet på meg i uke 7...

er i uke 9 nå,og kjenner kvalmen litt (fått Afipran av legen som demper kvalmen) litt ømme bryster..

trøttheten tror jeg har gått over (vært sykmeldt i 2uker nå)

Skrevet

Har det på samme måte som adl, har ingen symptomer, eneste jeg kjenner det på er at jeg har litt ømme pupper, ellers i fin-fin form :) Var på UL når jeg var 11+3, for fire dager siden og der var det en aktiv liten krabat som både vinket og sparket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...