Gå til innhold

Pinlig spørsmål om under-etasjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spørsmålet mitt har ingenting med barn og gjøre, men skulle bare høre om noen her har peiling på hva dette kan være. De siste par-tre dagene har jeg hatt litt vondt i underlivet. Tok en titt med speil og den ene indre kjønnsleppa er hoven og rød. Ser ut som det er en liten kul på den, nesten som ei kvise.... Gjør litt vondt å sitte... Noen som vet hva dette kan være? Betennelse eller irritasjon kanskje? Bør jeg gå til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg fra tid til annen. Det tar noen dager før det går over. Beskrev det for fastlegen min etter forrige gang jeg hadde det. Legen kunne ikke si hva det var, men ville at jeg skulle komme neste gang jeg fikk det. Jeg vil ikke tro det er noe farlig, men be om legetime for sikkerhets skyld.

Skrevet

dere er ikke alene - har lurt på det samme.

fint om dere sier i fra om dere kommer over hva det er!

Skrevet

Jeg får sånne titt og ofte.. Klemmer de ut jeg. Det er jo betente kviser.

Skrevet

Sånne får jeg og - godt å lese at det er flere av oss! klemmer dem også ut, og passer på å være "ren og pen" både der og på hender. Har oppdaget at de ofte kommer når jeg er trett og sliten, altså når imunforsvaret kanskje er noe svekket.

Skrevet

Har du nettopp/nylig barbert deg der nede? Jeg får disse ofte etter barbering....veeeeeldi ondt selv å sitte...:/

Skrevet

Heisann!

HI her. Jeg var hos legen i går. Orket ikke gå å bekymre meg over dette lenger. Det var en betent talgkjertel, som visst er veldig vanlig, men denne var visst ganske stor. Jeg var til og med begynt å føle meg litt dårlig (slapp og frøs mye, men ikke feber som man også kan få noen ganger). Legen tok hull på den og fikk ut masse materie. Han sa dette bare oppsto noen ganger, ingen spesiell grunn til at de kom. Det er utgangen til talgkjertelen som blir tilstoppet, og da kommer ikke talgen ut, men hoper seg opp til en slags byll. Han håpet han fikk ut alt, for noen ganger må det visst opereres, og da fjerner de hele talgkjertlen. Uansett, så forsvant smertene omtrent med en gang, og i dag er jeg i fin form igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...