Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jente 130285 Han 031271 Lurer på hvordan økonomien vår blir. Og når??, evt eit barn kommer?!! er jeg gravid nå??? Gruer meg veldig til å pendle til jobben i des, vil det gå bra??????? Tusen takk påforhand )
Gjest Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 jeg får opp at du bør slappe av litt etter en vanskelig oppgave. Er du uten jobb for øyeblikket? du bør begynne å glede de over deg selv. du vil få en følelse av energi, glede og velvære. ikke missbruk din energi. ser fremtiden din som veldig god. du er i full balanse og harmoni. drømmen er blitttil virkelighet. økonomien vil ordne seg. kan hende du vil få en arv. tror du vil være gravid innn 3 mnd er omme. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 hei, takk for svaret det hjalp veldig i dag eg har fast jobb ja
Gjest Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 så fint det er alltid hyggelig å være til hjelp
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 ser du hva som skjer med kroppen min nå???? er so utrulig rar i dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå