Gå til innhold

Da er jeg endelig ruger igjen! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingenting nytt her :( venter og venter på brev fra st.olavs, bare 10dager siden vi var der,så må nok ha litt mer tolmodighet, men d er ikke min beste egenskap :P

Tok d lang tid før dere fikk tilbake brev fra der, etter at d ble klart at dere måtte ha prøverør. Hvilken metode brukte dere på dette forsøket? IVF eller ICSI..?

Har vakt i helgen, men d er meget rolig. Er du sykmeldt framover eller? veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. dumt å "ødelegge" noe med tunge løft osv.

Satser på at tiden går fort til 12/12 da :)

Ja, kjenner til den utålmodigheten :) Det å vente på det brevet er vel det som går tregest! ;) Men så skjer det nok fort nok når du får det. Ikke noe annet å gjøre enn å vente, evt mase litt ;) Jeg husker ikke hvor lang tid det tok med oss, men vi slapp til på en av de første syklusene etter vi fikk brevet ihvert fall. Slapp å stå i kø.

Ja, kan være en ide for oss å bli sykemeldt, men nå studerer jeg også, så jeg har i grunn bare en arbeidshelg og det er i den tiden jeg skal teste. Jeg må se det an, må være i form på jobb også.

ok. da er d bare å vente litt :) legen sa at vi kom nok igang me prøverør like etter nyttår :) kanskje jeg ringer mandag, for å mase litt,hehe..

Hva studerer du? jeg begynte på studie i høst og, barne og barselpleier, 2år deltid.

Blir ihvertfall sykmeldt de dagene jeg/vi skal være i tr.heim, ellers måtte vi "avtale" me fastlegen. Bor dere noen plass mens dere har vært oppi der eller? noen tips til oss kanskje?

Annonse

Håpefull: Takk, det samme! :) Jeg kommer sikkert til å teste den 13. eller 14. da, for jeg har jobbhelg den helgen.

Ire: Ja, dere får sikkert komme i gang i januar da :) Vanskelig å være tålmodig, men det er nå greit å få julen uten avt bivirkninger av medisner osv? :) Sender deg en PM jeg :)

Tusen takk:) Regner med å få TR i morgen, så da skal jeg ringe inn mensen. De kunne ikke ta meg inn sist syklus fordi forsøket ville blitt midt i jula. Hvis de kan ta meg inn nå blir uttaket i slutten av januar:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...