Gå til innhold

Da er jeg endelig ruger igjen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ut fem egg, to ble befruktet, men kun ett, gullegget, klarte seg til i dag, så det ruger jeg på nå :) Deilig, håper at det går bra denne gangen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh,så bra :) da satser vi på en positiv test om noen uker :):) skal krysse fingrene for deg :)

klem

Skrevet

Tusen takk :) Har testedag 12/12 :)

Hvordan går det med der, Ire?

Skrevet

ingenting nytt her :( venter og venter på brev fra st.olavs, bare 10dager siden vi var der,så må nok ha litt mer tolmodighet, men d er ikke min beste egenskap :P

Tok d lang tid før dere fikk tilbake brev fra der, etter at d ble klart at dere måtte ha prøverør. Hvilken metode brukte dere på dette forsøket? IVF eller ICSI..?

Har vakt i helgen, men d er meget rolig. Er du sykmeldt framover eller? veldig usikker på hva jeg skal gjøre.. dumt å "ødelegge" noe med tunge løft osv.

Satser på at tiden går fort til 12/12 da :)

Skrevet

Ja, kjenner til den utålmodigheten :) Det å vente på det brevet er vel det som går tregest! ;) Men så skjer det nok fort nok når du får det. Ikke noe annet å gjøre enn å vente, evt mase litt ;) Jeg husker ikke hvor lang tid det tok med oss, men vi slapp til på en av de første syklusene etter vi fikk brevet ihvert fall. Slapp å stå i kø.

Ja, kan være en ide for oss å bli sykemeldt, men nå studerer jeg også, så jeg har i grunn bare en arbeidshelg og det er i den tiden jeg skal teste. Jeg må se det an, må være i form på jobb også.

Skrevet

ok. da er d bare å vente litt :) legen sa at vi kom nok igang me prøverør like etter nyttår :) kanskje jeg ringer mandag, for å mase litt,hehe..

Hva studerer du? jeg begynte på studie i høst og, barne og barselpleier, 2år deltid.

Blir ihvertfall sykmeldt de dagene jeg/vi skal være i tr.heim, ellers måtte vi "avtale" me fastlegen. Bor dere noen plass mens dere har vært oppi der eller? noen tips til oss kanskje?

Skrevet

Lykke til meg rugetiden. Måtte vi få pos resultat begge to!!! Du henger en dag etter meg, du da;-)

Skrevet

Håpefull: Takk, det samme! :) Jeg kommer sikkert til å teste den 13. eller 14. da, for jeg har jobbhelg den helgen.

Ire: Ja, dere får sikkert komme i gang i januar da :) Vanskelig å være tålmodig, men det er nå greit å få julen uten avt bivirkninger av medisner osv? :) Sender deg en PM jeg :)

Skrevet

Lykke til med rugetiden,,,,gleder meg til å høre resultatet;),,det holder me 1 egg veitdu ;)

:o)

Skrevet

Ååh så spennende!!!:D Jeg har en god følelse på at det kommer til å gå nå. Masse masse lykke til, krysser ALT jeg har for deg!!!:)

Skrevet

Takk Dreamer! :) Ja, får håpe at det går denne gangen, og lykke til når du skal i gang! :) Ikke så lenge til nå?

Skrevet

Tusen takk:) Regner med å få TR i morgen, så da skal jeg ringe inn mensen. De kunne ikke ta meg inn sist syklus fordi forsøket ville blitt midt i jula. Hvis de kan ta meg inn nå blir uttaket i slutten av januar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...