stratosen_er mamma_ Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg har vært veldig "åpen" i det siste og har tatt inn litt mye rundt meg og det har tært veldig på energien min...nå har jeg endelig lært meg å sette litt grenser, men er fortsatt litt å gå før jeg klarer d helt..så jeg har desverre ikke hatt så mye ork til å se så mye her...men lover å komme sterkere tilbake, mulig jeg tar noen innimellom;) klem til dere og god helg:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 go bedring stratosen, håper du blir bedre snart, er jo heller ikke lenge til jule tider så må ikke slite deg helt ut. mange klemmer til deg:)
Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Du det var godt å se at du trekker den grensen nå, jeg har vært inn og ut av disse sidene og jeg har sett deg svare nesten hver eneste gang. Ble veldig glad nå. Gode tanker
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Takk for det Mette Elisabeth.... Kjenner at jeg er vanvittig sliten nå faktisk...selv om jeg så gjerne skulle sett på dere alle....men tror jeg må tenke litt på meg selv nå.....har det slitsomt på jobb om dagen og så går mye energi der også...Om du vil kan du jo få lov å se på meg? (tror jeg har sett at du har spådd før.....)og gjerne komme meg noen tips til hvordan jeg kan lettere "stenge" meg... Klem
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Send meg en pm, fødselsdato f.eks. så skal jeg se om jeg får inn noe på deg. Tenker nå; like mye som du har borret deg inn i dette med intuisjon må du bore deg ut for å få rett perspektiv på det. Mye ansvar du har tatt på dine skuldre, og hvorfor er du så usikker på deg selv? Ja, nei send meg dato så skal jeg se når det føles rett. Gode tanker Mette Elisabeth Når det gjelder å stenge tror jeg du er som meg, det er en så ufattelig spennende verden dette med intuisjon og så uendelig mange å hjelpe at det er litt som om noe man må drive med, men man er rett og slett nødt til å få jordkontakt når man har barn. Så det å være opptatt og mye å gjøre på jobb kan faktisk være "hjelp", fordi du får ikke tid, du må leve i den "vanlige" verden.
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 takk;) har sendt deg pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå