liljen Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 ...merket dere at dere var gravid? hvilke symtomer hadde dere? klems
Lirgen Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Både ja og nei, burde vel skjønt det, siden jeg var 10 dager over forventa mens. Men samtidig har jeg hatt en syklus som ikke alltid har vert like stabil. Jeg hadde mye mensmurringer,litt stikkinger og ømme bryster... men det bruker jeg alltid og få uansett før mens men denne gangen så fikk jeg ikke mens og symptoma bare fortsatte...
Snusky McClusky Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Hm. Jeg skrev et nesten helt innlegg nettopp nå. Jeg merket det faktisk allerede en dag eller to etter befruktningen. Vi har en datter på 14 måneder fra før, og sluttet med prevensjon denne måneden. Jeg begynte å drømme utrolig levende og realistiske drømmer om babyer med en gang, fikk veldige hormonsvingninger og syntes at bukselinninga var vond. Det kom kanskje av ønsketenkning, tenkte jeg, med det stemte jo det. Vi testet på fredag, og testet var positiv. Så det er tydeligvis mulig å få så tidlige symptomer. Moren visste hun var gravid med meg samme natt hun ble det også.
liljen Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 takker for svar;O) så kjekt å lese. Murringer...hvordan da og hvor?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg merket ikke noe i det hele tatt... Jeg tok en test for sikkerhetsskyld grunnet julebord, å den viste da positivt! .o)
ღ sommerspire ღ Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Hei:) ja, jeg merket det lenge før ikm. Jeg begynte å drømme mye og husket alle drømmene jeg hadde hver natt. Var slik da jeg var gravid forrige gang også. Vanligvis har jeg sterke el-smerter ved hver el, men de gangene jeg er blitt befruktet, har jeg ikke kjent antydning til el. Grunnen til det er at egget forandrer seg når det er befruktet og da er ikke veien gjennom eggstokkene vond plutselig. Rart. Så da jeg ikke kjente el, visste jeg at egget var blitt befrukta:) I tillegg var puppene ømme, men ikke sykt ømme som nå i uke 6:)
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Allerede 2 uker før IKM så begynte jeg med utrolig mye halsbrann hodepiner og mensesmerter. 1,5 uker før IKM begynte jeg å bli utrolig svimmel og kvalm og kaste opp til tiders. Visste at noe var på gang selv om de mange gtester jeg tok viste "ikke gravid". Testet ikke postiv før til dagen etter IKM, men var helt sikker på at noe var på gang nesten fra det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå