Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 hvor lenge kan man ta situps og slik trening? kan man gjøre det så lenge det er behagelig eller er det til ett viss punkt man ikke bør gjøre det lengre?
Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Du kan i teorien gjøre det så lenge du gidder, men når magen begynner å stikke ut får du ikke noe særlig ut av øvelsen annet enn kanskje litt vondt. ved 3-4-5 måneder, alt ettersom når det synes. Les her for alternative mageøvelser: http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00118/Gravid_118459a.pdf Lykke til med å holde formen. Slitsomt i første tri,men verdt det ved fødsel:) (og sikkert litt før og etter også)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 takk for svar:) ja er godt i gang med treningen så skal nok klare å opprettholde det litt hvertfall;) ja var ikke så flink med vesla å det er 2 år siden hun er født å har enda ikke kommet ned der jeg vil.. så spiser sundt og trener nå å skal opprettholde det så godt som mulig gjennom hele svangerskapet:) og etterpå
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 lurer foresten på en ting til, jeg trener rockering, men kan jeg det nå når jeg er blitt gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå