sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Er det noen som kan se om jeg er gravid eller blir det snart??? ILLE SPENT
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2009 kan jeg spørre om hvordan du kom fram til det?
Gjest Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 får en følelse av at du ble skuffa over svaret... men hvis du spør spørsmålet, må du tåle å høre svaret også... men for å svare deg, så kommerjeg frem til det med å kjenne på dine energier, og jeg får beskjed om når... kan ikke forklare det...bruker også kort som støtte.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 føler også at du sitter med en voldsom skyldfølelse... har du angst?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2009 angst har jeg ikke... skyld kan godt hende... Men var ikke neg svar til deg =) ville bare høre hvordan du kom fram til det ! Nysgjerrig tenker jeg vi sier ! Jeg mistet i juli så kan godt hende det er det du ser eller føler.
Gjest Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 bveklager... man blir litt i forsvarsposisjon her inne... er ikke alle som vil oss spåere vel skjønner du.... jeg føler nok at du bør få bukt med den skyldfølelsen,... for den hemmer deg veldig i prosessen å bli gravid igjen... snakk mye om det som plager deg... og tilgi deg selv for et som har skjedd...
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2009 jeg tror veldig på horoskop og kort osv.. syns det er veldig spennende =) Ellers hadde jeg aldri skrevet her inne ! Ja jeg må nok jobbe litt med det ! Koselig at du tar deg tid til å svare ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå