Gå til innhold

Hvordan ser en bollemus ut? Er det slik at de fleste menn helst ønsker en dame med bollemus? Hehe...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke bare med vekt å gjøre. noen har bare en rundere form enn andre.

Og ikke alle menn liker det best. Samme som at noen liker tynne damer, og noen liker fyldige damer. Og noen liker blondiner og andre liker mørke damer.

Noen menn liker til og med enkle damer, mens andre liker best damer med litt mellom øra;)

Samme som vi damer; vi liker heldigvis ikke samme type mann hele gjengen. Det hadde vært litt tragisk, tror jeg.....

skal jeg ta bilde av den lissom?

Vi diskuterte temaet her på forrige fest jeg var på faktisk. og alle mennene der foretrakk bollemus. tror kanskje man skal være veldig tynn for ikke å ha noe bollemus!

En vil alltid (som oftest) ha en liten fettpute på...heter det da? Venusberget? Vulva? Haha! Anyway.. Men det er like vanlig å ha/like bollemus som å ikke ha/ikke like bollemus. Det kommer an på hvor disponert kvinnen er for å lagre mere fett akkurat der..som med alle andre steder på kroppen.

Jeg har skikkelig bollemus! Sånn at den stikker utenfor låra liksom. Hehe. Så altfor tight'e skjørt eller bukser kan jeg ikke gå med (med mindre jeg har sånn hold-inn undertøy). Syns ikke jeg trenger å annonsere hvordan musa mi er! Hehe.. (p.s. Jeg liker bollemusa mi..og det gjør min kjære og) Har vel egentlig aldri hørt noe om det, fra verken menn eller damer....

Noen er pipestilker med liten "bul" under dotten. Andre har valker både her og der, men panneflat nedi trusa. Jeg blir aldri kvitt min bollemus. Er litt overvektig nå, men for 15 kg siden, så hadde jeg fremdeles bollemus!! Akkurat like stor som "vanlig". Hehe. Er bare nødt å like den. Gidder ikke operere heller lissom!! (da hadde forresten mannen blir kjempeskuffa..elsker å "muffe" seg der nede..haha!)

Annonse

http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg

Jeg trodde jeg hadde bollemus, men etter at jeg så dette bildet, må jeg nok revurdere synet på musa mi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...