Gå til innhold

Husstøvmiddallergikere - HVA GJØR DERE??...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er foreløpig ikke svanger selv, men vi driver da og i 1pp. Etter å ha lest utallige steder på nettet har jeg kommet frem til at det ikke er bra for fosteret at mor tar anti-histaminer. Er det noen her som har samme problem som meg? Jeg tror jeg dør på meg hvis jeg først skal gjennom 9mnd svangerskap OG x antall ammemnd UTEN allergimedisinen min:( Finnes det noen alternativer for oss? Jeg bruker cetirizin mot husstøvmiddallergi - og den allergien følger meg året rundt :( Siden vi nå er i 1pp har jeg allerede valgt å avstå fra medisinering, men gud som jeg sliter :(

Veeeldig takknemlig for svar!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn har susstøvmidd allergi , han har fått et spesiellt midd trekk til senga ifra hjelpemiddelsentralen. Tidligere kunne han klore seg til blods i søvne , men etter at han fikk dette trekket klør han overhodet ikke :-).

-Kan det være noe for deg ? Hør med legen , han hjelper deg og søke hjelpemiddelsentralen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er èn type allergimedisin du kan bruke, de heter Polaramin - hør med legen din. I tillegg blir som oftest allergiplagene mye mindre i svangerskapet.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...