RWM Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg er foreløpig ikke svanger selv, men vi driver da og i 1pp. Etter å ha lest utallige steder på nettet har jeg kommet frem til at det ikke er bra for fosteret at mor tar anti-histaminer. Er det noen her som har samme problem som meg? Jeg tror jeg dør på meg hvis jeg først skal gjennom 9mnd svangerskap OG x antall ammemnd UTEN allergimedisinen min:( Finnes det noen alternativer for oss? Jeg bruker cetirizin mot husstøvmiddallergi - og den allergien følger meg året rundt Siden vi nå er i 1pp har jeg allerede valgt å avstå fra medisinering, men gud som jeg sliter Veeeldig takknemlig for svar!
marinas skatt Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Min sønn har susstøvmidd allergi , han har fått et spesiellt midd trekk til senga ifra hjelpemiddelsentralen. Tidligere kunne han klore seg til blods i søvne , men etter at han fikk dette trekket klør han overhodet ikke :-). -Kan det være noe for deg ? Hør med legen , han hjelper deg og søke hjelpemiddelsentralen.
lott`n Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Er èn type allergimedisin du kan bruke, de heter Polaramin - hør med legen din. I tillegg blir som oftest allergiplagene mye mindre i svangerskapet. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå