Gå til innhold

Stikker i magen 10 uker etter ks...?

Anbefalte innlegg

Er ikke i det utvendige arret, er litt lengre oppe, og stikkingen går i en rett linje på tvers... regner da med det kanskje er det innvendige arret, ett av de iallefall? Noen som opplever det samme så lenge etter operasjonen? Synes det er litt rart at det skal gjøre vondt nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141056033-stikker-i-magen-10-uker-etter-ks/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

her er lillegutt 3.5 mnd, og jeg kjenner ennå stikking og ubehag ved inne i magen, og det er ikke spesielt behagelig å bli klemt der akuratt,

men jeg tror det er normalt en stund, man ser jo på det utvendige såret at det er litt hardt langs kanten så det er vel sånn innvendig òg?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei :-)

Jeg hadde keisersnitt for 10 måneder siden - stikkingen generelt ga seg etter ca 4-5 måneder - merker ingenting nå bortsett fra ved orgasme da det "lugger" ved sammentrekningen :-( Kjedelig assa! Skal jeg har flere barn håper jeg det går på den vanlige måten og at jeg slipper keisersnitt!

hei dere :) jeg og fikk disse vonde stikkingene akkurat 3 uker etter ks. hadde da den siste uken (siden mannen min hadde begynt på jobb igjen etter 2 uker pappaperm) begynt å løfte tyngre som vognen inn og ut av bilen, bebien i bilstolen på butikken osv, samt noen litt tunge trilleturer i oppoverbakker og snø. Så jeg ble egnstelig for at jeg hadde overbelastet meg og vært litt for tøff..

så..

... får jeg brystbetennelse og drar til legen min. Han er også gastro kirurg og vært overlege ved en kirurgisk avdeling. så jeg spør når jeg først er der hva disse srikkingene er. og han sier at det er vanlige smerter og at det var svake muskelspasmer. Jeg skulle iallefall ikke bekymre meg for det sa han :)

så jeg tenker ikke så mye på det nå.. får satse på at det er de samme smertene vi kjenner på.. men er man usikker så gå til lege og hør .. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...