Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går begynte det så smått med litt blødninger, i dag blør jeg som aldri før. Med andre ord så har jeg mistet det lille som jeg bar på!

Det var jo fortsatt ganske tidlig, men uansett så føler jeg meg helt tom! Det gjør så vondt! Vondt i hjertet mitt.

Det vi kan gjøre nå er å bare fortsette videre.

Vil ønske dere alle masse lykke til i svangerskapet :) Så håper jeg at det ikke er så lenge til jeg flytter over hit igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig leit og høre:(. Vet hvordan du har det nå.. Er vondt ja:(. Ønsker deg lykke til videre og håper du blir fort gravid igjen:) klem

Skrevet

Uff det var synd å høre, sender en trøste klem .

Skrevet

Uff, så leit... Föler virkelig med deg...

Sender deg en stor trösteklem

Skrevet

Tusen takk alle sammen! De er gode disse trøsteklemmene, de hjelper :)

Skrevet

Uff, dette var ikke noe kjekt, Foxi *klemme på*

Hvor langt hadde du kommet ?

Hadde du sett liv enda ?

Vet du at det har gått galt, eller er det kun pga blødningen du tror du har abortert ?

Er jo mange som blør en hel del i svangerskapet har jeg hørt.

Lykke til så masse da !!

Skrevet

Huff så leit å lese!

Alltid leit når mann mister, føler med deg, og krysser fingrene for at du snart komme rhit igjen:)

Mange klemmer!

Skrevet

Uff, håper at vi snart ser deg her inne i gjenn..:o)

Skrevet

6-7 uker, så veldig tidlig, men fortsatt veldig vondt. Jeg har den verste mensen jeg noen ganger har hatt - med verre menssmerter jeg aldri har kjent makan til, så er egentlig ganske sikker på at jeg har mistet. Jeg skal til legen til mandagen å få sjekket det. Er litt merkelig hvis jeg ikke har mistet, om jeg ikke har mistet, så hadde jeg fløyet i taket tror jeg. Ingenting kunne vært bedre, men tviler :(

Tusen takk -68mamma :)

Skrevet

Huff - det var kjempetrist :(

Sender deg en stor varm klem!

Hilsen DollyD

Skrevet

Kjempetrist å høre :( Jeg mistet for 2 gang nå tirsdagen som var, i 6 uke som første gang.

Vi må bare fortsette å prøve!! Masse lykke til fremover, håper vi ses her igjen ganske snart:)

Klemmer

Skrevet

Uff, trist å høre! Jeg får vondt i meg når jeg leser dette! Jeg mistet selv i august/september og var da i uke 8. Det viste seg at jeg var gravid utenfor livmoren. Det var trist og kjedelig, men samtidig prøvde jeg å si til meg selv at koppen skyver fra seg det som ikke er som det skal. Det ble min store trøst. Det gikk bare en mnd så var jeg gravid igjen. Jeg er nå i min 9. uke og håper det går bra denne gangen.

Krysser fingrene for at det går bra med deg!!! (helst at du ikke har mistet). Men hvis du har det så får du prøve å tenke at det var noe galt med det og at du snart vil bli gravid igjen. Tror det er en mening med det meste.... Har hørt det er stor sjans for å bli gravid etter en abort fordi kroppen er vant med å være gravid. Det har skjedd med flere jeg kjenner.

Lykke til! Så håper jeg at jeg ser deg her inne snart igjen!

Klem :o)

Skrevet

Huffa Foxi..... Trist å høre......

Sender masse trøsteklemmer å håper på bedre lykke til deg neste gang...

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen Foxi?

Skrevet

sender en trøstekos til deg, vet alt om dette(4ganger)gravid igjen så håper d går bra denne gang

Skrevet

Tusen hjertelig takk for varme tanker dere! Dere er alle så utrolig gode.

Var med legen på mandagen. Under GU sa legen min at livmoren var lukket, så vi hadde et lite håp om at det kanskje var noe der enda, ble sendt rett opp på sykehuset for UL, hvor jeg fikk konstatert at det ikke var noe der! Det hadde "blødd seg ut" i løpet av helgen. Er glad for at jeg slapp utskraping, og vi håper vi snart kan prøve på nytt igjen så fort jeg slutter og blø :)

Vi ønsker oss et barn så sårt, så håper det går bra neste gang!

Vil ønske dere alle som har skrevet til meg, lykke til videre i svangerskapet - så håper jeg vi snart blir å treffe hverandre inne her om ikke så lenge :) :)

Skrevet

Leit å høre ....huff.... sender deg trøsteklemmer og håper du er snart tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...