Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Liker hverken øl, vin, sprit, whisky, cognac, likør..det meste. KAN drikke litt Baileys eller " søte jentedrinker ", men bare hvis jeg er på byen, klarer ikke kose meg med alkohol! Og nei, jeg er ikke 18, men snart 30.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg drikker brus eller kaffe på byen. Liker ikke alkohol. Er 23
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Det finnes mange som rett og slett ikke liker alkohol. Jeg vet om flere. De syns rett og slett ikke det er godt. Og det forstår jeg godt, selv om jeg liker det;) Jeg har også ting jeg ikke liker som er alkohol i; vin og sprit. Det syns ikke jeg er godt. Litt likør og lyst øl er mine favoritter med alkohol. Det er jo slik med de aller fleste; alle har drikke de ikke liker, om det gjelder alkohol eller andre drikkevarer. Jeg liker heller ikke kaffe. Det smaker pyton;)
Chupa chups Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Ja, jeg må si meg enig med deg. Innerst inne så liker jeg ikke alkohol, i den forstand at jeg ALDRI nyter et glass vin eller en øl alene eller sammen med samboeren. Alkohol drikker jeg i sosiale sammenhenger, mest fordi det er det som er normalt og fordi jeg liker den lille rusen jeg får da. Og jeg kan godt si at en vin er kjempegod, men da er det sammenlignet med andre viner, ikke fordi at det er kjempegodt. Jeg er 27, kommer fra vininterressert frankofil familie, så jeg har hatt mer enn nok sjanser til å lære meg å like alkohol, men den gang ei. Så det å kose meg med alkohol hjemme alene har jeg aldri skjønt meg på. Så godt er det ikke, altså.
Dunder Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg har som regel kun drukket alkohol til fest. Når jeg skal kose meg hjemme alene velger jeg heller mat, brus og godteri. Etter at jeg fikk barn har jeg dessuten fått veldig avsmak for alkoholholdige drikker. Lurer på om det kan ha skjedd noe hormonelt i kroppen. Jeg finner liksom ikke den gode, brisne følelsen, jeg blir bare trøtt, kvalm og svimmel... Men det er jo bare bra det!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Og jeg kan godt si at en vin er kjempegod, men da er det sammenlignet med andre viner, ikke fordi at det er kjempegodt. Signerer denne! På ost og vin kvelder, kunne jeg mest tenke meg å holde for nesa mens jeg styrter glasset. Og jeg som skal være så kultivert ;-) Og kaffe ja...synes jeg heller ikke er godt, da må det være en hel del sjokolade eller karamell eller krem i. Det som er dumt er at jeg er ofte på fine middager der det er uhørt å ikke like vin til maten etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå