Gå til innhold

Fortsatt usikker på vaksine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man ta svineinfluensavaksine dersom man planlegger graviditet? Det eneste legen min vil si er at DERSOM jeg tenker å ta vaksinen, skal jeg gjøre det før vi prøver å bli gravid... hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg. Definitivt mest konfortabel med det!

Skrevet

Var usikker jeg også, men har nå bestemt meg for å ta den, så skal ta den over helga. Tror jeg hadde vært mye mer usikker på å ta den viss jeg var gravid, men fikk tr i dag, så da bare tar jeg den nå, så er det gjort. Er vell større risiko å få influensa, enn å ta vaksina, så en må nesten bare velge mellom risiko eller litt mindre risiko... Ingen av delene er helt risikofrie så...

Skrevet

Best å ta den nå. Jeg var høygravid da svineinfluensaen hadde en topp i september og var livredd for å få den så tett på fødselen, og livredd for at min mann skulle få den så han ikke fikk være med på sykehuset... er mye bedre å kunne kose seg med graviditeten om en kan slippe å bekymre seg hver gang noen hoster på bussen! Så ta den nå, før dere blir gravid, ellers må dere vente helt til 2 trim, og det er mange uker med bekymring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...