Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Har lest at det i uke 46 var registrert 8 spontanaborter få dager etter vaksinasjon: http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____81031.aspx Selvsagt skriver legemiddelverket at de ikke tror disse har sammenheng med vaksinasjonen, men det vet man jo aldri. Det jeg gjerne skulle visst er hvor mange som "vanligvis" ville spontanabortert som er i 2. og 3. trimester i løpet av de ukene vi har hatt tilbud om influensavaksinen. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Det står jo inne på legemiddelverkets sider at det ikke er noen økning i spontanaborter i forbindelse med vaksineringa, hvorfor tror du ikke på dem? Og de påstår jo heller ikke bombastisk at alle dødsfallene ikke har noen sammenheng med vaksineringa, men at det enten må undersøkes nærmere eller det er liten sannsynlighet for sammenheng. Skjønner ikke engang at folk gidder å spekulere i dette, gravide spontanaborterer (fostre død) i alle trimestre, uavhengig av vaksine eller ikke. Men det er jo fint å ha noe å skylde på når det går galt ...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Spørs jo hvor mange prosent som har vaksinert seg blant landets gravide, i 2. og 3. trimester. Regnestykket blir således ganske komplisert. Er det flere aborter prosentmessig sett i gruppa som har vaksinert seg, enn blant de gravide som ikke har vaksinert seg? Først må man finne ut hvor store disse gruppene er. Les historier om bivirkninger på vaksineaksjon.no, under "Rapporter bivirkninger". En særlig gripende historie fra inderen Gupta, som forteller om at de kom tilbake fra besøk i India og ble møtt av oppfordringer om å ta vaksinen. Hans kone var da gravid med tvillinger. Hun tok vaksinen, og noen dager etterpå døde tvillingene i mors liv. Familien ble ikke klar over dette før flere uker senere. Noen vil sikkert påstå at det hele er oppdiktet, men les historien. Jeg finner den meget hjerteskjærende, og troverdig.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Hahaha, vaksineaksjonen.no ja ... skikkelig troverdig Hvis dette tilfellet er meldt inn (noe jeg går sterkt utfra at det er) så finner du info på legemiddelverkets sider om to gravide som har mistet tvillinger. Den ene hadde tvillinger med underliggende sykdom og hos den andre hadde tvillingene dødd FØR vaksina ble satt ... Det er selvfølgelig tragisk at folk mister barna sine, men det er mer tragisk når andre misbruker dødsfallene til å fremme sin egen sak. Og det er vel velkjent nå at folk bak vaksineaksjonen har økonomiske grunner til å anbefale folk å ikke ta vaksina, men heller drikke alskens pissvann og andre naturprodukter de overraskende nok selger ...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 jeg har ikke fått lest denne historien, men lar meg provosere av 19:42. Folk bak vaksineaksjonen er veldig mange forskjellige typer mennesker. Nå er det et par som er fremhevet i media - men de er jo unntakene og de mer "ekstreme". Det kan jo være de selger ting de også, sånn som legemiddelindustrien - men da er det ikke lov plutselig!! Dette pissvannet du refererer til er nok sølvvann, som det har stått at han ene selger. Da kan jeg informere om at du slett ikke trenger å kjøpe dette i dyre flasker; det er veldig enkelt å lage selv! man trenger sølvtråder (ekte), salt, vann og batterier! Og det er MANGE folk som tar dette forebyggende i disse dager + i større doser om man føler seg småsyk. Har selv en bekjent som etter en flyreise ble kjempedårlig og fikk høy feber. Det første hun gjorde da hun kom hjem var å lage sølvvann og drikke mye av det - etter 4 timer forsvant feberen og hun var helt god igjen. Hun er ganske sikker på at det var svineinfluensa, for hun visste om andre på flyet som hadde det + hun pleier ALDRI ellers å være syk... Vel, det var en liten bi-historie i denne linken da...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Men skurrer det ikke litt i dine ører også når de som selger sølvvann påstår at det kan kurere bl.a kreft, aids og andre alvorlige (dødlige) sykdommer? Hvis dette vannet er så fantastisk så er det jo helt utrulig at ikke legemiddelindustrien har laget dette for lenge siden i stedet for div. typer medisiner, og jeg har ennå til gode å høre legen anbefale være dødssyke kreftpasienter å drikke sølvvann ... Nei, dere kan påstå at dette virker til dere blir blå i ansiktene deres (og det er vel det som ofte skjer om en lager vannet feil eller drikker for mye av det)!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Sølv ble faktisk brukt mye i legemiddelindustrien for mange, mange år siden... Det skurrer ikke i mine ører, nei, at sølvvann kan være med på å kurere eks kreft - i sammenheng med veldig mange andre ting selvfølgelig. Mange sykdommer og krefttyper skyldes mikrober, sopp ol i kroppen som tar overhånd (de stortives med alle giftstoffene vi får i oss og den elendige maten vi spiser). Sølvvann ødelegger virus og bakterier. Men det er ingen hokus-pokus-kur som er nok alene, men del av en helhetlig måte å tenke helse på og behandle kroppen på. Det handler om å være bevisst på hva man putter i kroppen - både inni og utenpå. Du er hva du spiser. Problemet med eks antibiotika er at mange av de bare fører til at bakterien inntar en annen form for en stund (bakterier endres til virus, som igjen kan endres til bakterier igjen eller sopp) - og etter en stund så er jammen eks blærebetennelsen tilbake! Jeg er sånn sett like skeptisk til at kreft skal kureres (og kroppen bli frisk) av å sprøyte store mengder gift inn i den; cellegift - som faktisk ødelegger hele fordøyelsessystemet og hver eneste celle i kroppen. Man må lese mer og andre steder enn på vg.no for å vite hva sølvvann faktisk er og hvordan det virker i kroppen. Og ja, hvis man drikker latterlig store mengder så vil man faktisk bli blå, hehe. Men det er jo ikke sånne doser man skal ta. Det er derfor de sa i gamle dager at de kongelige hadde blått blod - de så litt blålige ut pga at de spiste mat og drakk fra sølvfat/kopper. At legemiddelindustrien ikke selger dette, har vel kanskje noe med at det ikke kan patenteres - og de dermed ikke kan tjene like store penger på det som på andre ting....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 "bakterier endres til virus, som igjen kan endres til bakterier igjen eller sopp". Unnskyld meg, men her er du HELT på bærtur! Bakterier er bakterier, og blir ikke til virus av antibiotika! Og UVI kommer som regel ikke tilbake igjen når man er ferdigbehandlet med AB. Herregud ... det skulle vært straffbart å legge ut slike påstander ... Jeg vil forresten veldig gjerne se en nettside (seriøs sådan) der det står dokumentert at bakterier kan bli til virus av AB. Du kunne like godt påstått at en hund blir til ei katt!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 At det går an å kunne bruke så mye energi på krangling her inne...Patetisk!!! Skjerp dere alle sammen! Virker som om de som ikke har tatt vaksinen jubler hver gang noen får alvorlige bivirkninger. Jeg tok den selv og valget var ikke lett i det hele tatt!! Man skulle tro at dere har doktorgrad i medisin alle sammen!! At dere gidder bare...snakk om ftitidsproblemer :-(
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Jeg sier jo ikke at det er pga antibiotikaen at bakterier kan endre form til eks virus - men jeg sier at det er sånn i mange tilfeller. Og at det derfor ikke alltid hjelper i lengden med eks antibiotika. Og jo, det er da ikke uvanlig at noen får den samme infeksjonen om igjen og om igjen, selv om de har tatt antibiotika for det. Har selv en bestemor på sykehjem som stadig får urinveisinfeksjon tilbake, og samme kur...og sånn har det pågått i ca et år nå. Og det er altså ikke så rart at bakterier kan endre form. Tenk deg eks når et mennenske dør; hvor kort tid det går før de tidligere "snille" bakteriene i kroppen begynner å bryte den ned (pga mangel på oksygen). Har dessverre ikke en nettside å referere til for hånden. Det er kunskap jeg har fått via andre som igjen har mer kunskap om disse tingene enn meg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Får man tilbakevendende UVI så tyder det jo på feil type AB. Dessuten har jeg eksamen i mikrobiologi så du skal slippe å lete frem "kilder" på uttalelsene dine siden jeg VET du tar feil!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 LOL!!!! hater disse alternative bedreviterne.. Bakterier blir til virus. OMG. Ikke store hjerneaktiviteten der.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Det dere snakker om er resistensutvikling. Det er dessverre et velkjent fenomen, ettersom man behandler altfor mange bakterielle infeksjoner med antibiotika. Bakterier kan ikke bli til virus. Og virale infeksjoner kan heller ikke behandles med antibiotika. Men når det gjelder svineinflu, så kan man pådra seg en bakteriell lungebetennelse som følge av virusinfeksjonen. Det er derimot mulig.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Så man lærer ikke på det kurset om mikrobiologi at antibiotika også dreper de gode bakteriene man f.eks har i tarmen hvor det jo finnes trillioner eller no av bakterier, og det skal det også være. Dermed kan man faktisk være mer utsatt for infeksjoner etter en AB kur dersom man ikke forebygger for dette. Jeg har tilgode å bli anbefalt av en lege å ta probiotika under og etter antibiotika. Derfor er det ikke så rart at man får tilbakevendende infeksjoner siden man tross alt bare har drept noen bakterier og ikke spurt seg om hvorfor man har fått infeksjonen i utgangspunktet og behandlet årsaken! 70% av immunforsvaret vårt ligger i tarmen, så litt viktig å sørge for at det funker greit der er det jo...Synes du burde gå å be om pengene tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Hvis jeg skulle fortalt deg absolutt alt vi lærte på skolen så ville dette bli en kjedelig debatt (noe det forøvrig er allerede), det det her i utgangspunktet ble påstått var at bakterier kan endres til virus og den må du lengere ut på landet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå