Gå til innhold

melkeproteinallergi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 4 mnd har fått utslett over hele overkroppen. Han har fått MME i over en måned, og jeg delammet ham, men ble helt slutt på melken for ca 14 dager siden. Han har hatt noen tørrflekker på kroppen i ca tre uker, men for en uke siden utviklet dette seg til masse utslett/eksem. Var hos legen i dag, og han trodde det var elveblest som kom av melkeproteinallergi. Synes det er rart at det tar så lang tid før han reagerer? Skal han ikke i tillegg da få vondt i magen og diare? Er det noen her som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår på 2 år har dette. Eg har ingen fasit her, det einaste eg veit er at symptomene kan variere ein heil del, samt at dei kan oppstå "når som helst".

Jenta vår blei fullamma til ca 10,5 mnd (nekta å ta fast føde tidelgare). Hadde bittelitt eksem i bleieområdet frå 6 - 10 mnd ca. Fekk ost og yoghurt frå like etter ho begynte med fast føde. Avføringa har alltid vore gul, men reagerte ikkje noko særleg på det då ho framleis blei amma ein heil del.

Ved 17 mnd hadde ho knapt nok lagt på seg dei siste 7 mnd, og hadde ein del "raserianfall". Blei henvist til barneklinikken for utredning for melkeallergi og cøliaki.

Like etter ho blei henvist drakk ho for første gong rein kumelk (likte det ikkje før, drakk berre ein liten slurk og ville ikkje ha meir), fekk då knallgul, flytande diaré med mykje slim 5-10 gongar for dagen dei 3 dagane det tok før vi kutta ut all melk.

Altså fekk ikkje jenta vår ein "ordentleg" reaksjon før ho drakk rein melk. Så lenge ho blei fullamma tålte ho melka mi, sjølv om eg drakk melk. Då vi begynte med melkefri diett tålte ho ikkje morsmelka lenger, blei ikkje bra før eg slutta å amme.

Synest det er rart at ho tålte mm til å begynne med men ikkje etterpå - men allergien vart vel ikkje ordentleg utløyst før ho drakk "store mengder" (altså kanskje 1 dl) rein melk, var berre vage symptom før den tid.

Det er ganske enkelt å finne ut om barnet tålar melk eller ikkje, bytt til melkefri mme, så vil du sjå bedring ganske snart dersom det er melka som er problemet.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...