MiniMe-i-Magen Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Frem til nå har jeg egentlig følt meg fin i formen, ikke vært noe preget av kvalme og uvelhet, men så plusetlig her i morges ble jeg fullstendig akutt kvalm etter å ha styrt litt rundt i huset. Lurer på om det var bevegelsene jeg reagerte på eller? Prøvde å drikke et glass vann for å se om det hjalp, men før jeg fikk fullført siste slurk måtte jeg kaste meg inn på badet hvor jeg ble hengende over do og spydde som en gris. Alt skjedde utrolig fort, og da det hele var over følte jeg meg egentlig ganske fin igjen. Nå kjenner jeg meg kun litt uvel og rar, kanskje litt småkvalm men så har jeg ikke klart å spise særlig frokost heller da... Hva sier dere? Er det vanlig at svangerskapskvalme dukker så akutt opp som dette? Syns det hele var så utrolig rart, fikk omtrent ingen forvarsel før brekningene kom... Jeg er førstegangsgravid så vet ikke helt hvordan ting utarter seg :-)
Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 jeg er 3 gangs og har hatt hypermessis fra dag 1 med de jentene mine, denne gangen var jeg helt fin frem til jeg startet uke 7 og ble akutt kvalm som deg. .har ikke kastet opp særlig, men brekker meg og gulper er litt bedre nå idag, men det kommer gjerne på ettermiddagen her og natta.. så nå håper jeg ikke jeg ender opp med hypermessis igjen, men at det forsvinner om noen uker igjen, for de 3 ukene før kvalmen kom var så deilige og jeg klarte for første gang på 3 svangerskap å nyte det å ha spire i magen!! så tvi tvi til alle som sliter med kvalmen om at det blir borte ved 12 uker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå