Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hatt meg ein fest i dag!!! Goooodt!! *gliiiis* (satser på el om et par dager ) Håper alle damer har det supert i helga!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2009 (å herreguud. Virkelig gått på snurren i dag...kveld..natt....wheee) Har visst litt godt av det.. P.s. Ingen el til nå, så fullstendig safe!!! (en biiiitteliten fordel ved sen/manglende el..sjelden en liten fest kan stoppe en )' ...seriøst.. Kor lite usakelig er eg nå da? Å herreguuud eg komme til å angre på innleggene mine i mårra! Hahaaa!! (p.p.s. tåler veldig lite, så har ikke drukket så mye som tilstanden min kan påstå)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Viktig å kose seg litt i prøvinga!! Og er jo ikke noe farlig om du ikke har hatt el enda! Jeg mener man skal holde seg uanna alkohol fra el til ikm men om man ikke har fått en nydelig spire kan man jo drikke som man vil fra mensdag til man venter el igjen!! Så.. Godt å se du koser deg litt drømme Stress-less Jeg er 4dpo så jeg holdt meg edru på vennejulebord i går
Carina har to små gull Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Godt å høre at det var flere som koste seg igår. Vi hadde samboers familie til middag igår. Var 10 stk. Ble masse rødvin fra klokka 19- Vi gikk ut på byne litt tidlig og endte opp på nachspiel. God form i natt, men herregud jeg er dårlig idag!!! Hadde tenkt meg til byne å kjøpe nye gardiner, men det eneste som frister er pizza, brus og sofaen. Tror jeg blir liggende her i hele dag. Håpe du er i fin form idag Drømme stressless
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 *grøsssss* Skjønner koffer eg ikkje gjør dette oftere, for å si det fint. Hahaha!! Gubben ligger å snorker på sofaen her, i værre form enn meg. Eg klarte bare 2 irish coffee's...han og kompisen delte resten av whiskeyflaska!! *knis* Huff.. Nei det var godt..og slitsomt...og...og...nei...ikkje verdt fyllesyken. (lærer aaaldri!!) ....5 små pils og to irish coffee så holdt eg gangen bare med en liten baylies helt til morgentimene :-| Tåler bare mindre og mindre eg.... Er ikkje så liten heller, så forstår ikkje den! Litt morsomt....etter jeg traff min kjære så har ordet "øltiss" aldri gjort seg gjeldende her i huset Som deg, Carina...god form i natt...ikkje i dag...*grøss* Sofa, pizza og brus er fiiin fin plan i dag!!
Tyren82 Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Haha, du virke så herlige du:-) ler litt når eg lese innleggå dine. Godt å høyra dåkke e oppegåande då, tross alt. Vi skal ut på vennejulebord i kveld.., og litt fælt å si det men ble ikke så lei meg denne pp da det ikke gikk denne gangen heller. Gikk en uke over tiden å brukte nok noen lapper på tester.., uff det var fælt å gå å vente.. Så nå har jeg ikm uke 52, årets siste innspurt!!!! Skal vertfall kose meg med godt i glasset i kveld:-) Men som dere sier over.., det kommer jo en dag i morgen også, men det er jo leeeeeeeeeenge til:-) Kose dere videre i dag da:-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Så godt dere fikk kosa dere!!! jeg sjeska noe så innigranskauen på rødvin igår. Var i byen på dagen i går for å handle undertøy til bryllupet og så en haug m folk som drasset på polposer. Blei cola og kinamat på meg og 2 pils til mannen(julepils) men føler jeg har drukket hele natta da kvalmen kom til meg i morges. Gikk og gulpa og pyntet til jul idag, hadde planer om vindusvask men sitter rett opp og ned i sofaen uggen og trett. Lurer på om kvalmen har kommet for fullt her eller om det er slik av og på kvalme hmmm. Håper ikke jeg er slik på bryllupsdagen min. Det kan bli gildt hehe. Er svimmel i tillegg, ser for meg svime av på vei opp kirkegulvet, hjelpes... ha en flott dag på sofaen jenter, godt d er søndag i morgen... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå