Gå til innhold

NÅ GIR JEG HELVETE I ANGSTEN!!!

Anbefalte innlegg

for å gå gravid må være det mest slitsomme jeg har gjort i mitt liv... fy FAEN jeg er lei av dette...

Har i mange år slitt med dødsangst,dagen jeg fant ut jeg va gravid,var bittersøt.. glad for tanken på å få en baby,LIVREDD for tanken på å føde.. tanken på å dø under fødsel osv...

men de siste tre mndene har vært et sant helvete på jord.. først.. fra uke 8 til uke 25 sppydde jeg dalig,med kvalme konstant..morgen og kveld...

så fra uke 13 og frem til nå uke 35...BEKKENLØSNING fra helvete!!!

for to uker siden måtte jeg i tillegg begynne på fragmin sprøyter(for å ikke få blodpropp) pga jeg er så innaktiv og avhengig av krykker pga bekkenløsningen.. så hver kveld frem til fødsel og opptil 6uker etterr.. må jeg ta sprøyter i magen.. det e rjo SÅÅÅÅ lett med en mage som er steinhard.. skikkelig lett å ta tak i magen for å få sprøyta inn!! NEEi!!

har ikke sove en sammenhengende natt på 5mnder.. og det er jo helt uaktuelt etter fødselen i tillegg.. så hipp hurra!!!

Men i dag fløt begeret over.. har hatt så halsbrann og sur mage at jeg har spydd 5ganger!!! med engang jeg tenker tanken på å ta meg enliten matbit så kommer det opp.. dette ER tortur.. jeg skal ALDRI ha flere barn.. jeg skal ha denne lille prinsen.. han skal jeg verdsette og bære på en sølvstol..

om jeg skal ha flere,så blir det enten som fostermor,eller en liten negerdukke fra afrika..

Jeg skal lovprise den dagen slimproppen går,den dagen vannet går,den dagen riene kommer.. jeg skal ikke gråte en jævla tåre av smerte.. jeg SKAL presse meg igjennom smerten.. og jeg skal FAEN IKKE HA NOEN KOMPLIKASJONER!!! det NEKTER jeg!!!!! ferdig med det!!

Nå fortjener jeg faen meg å få ut lille gutt!!!! jeg skal være overlykkelig nåpr fødselen starter.. tanken på at nå er det bare noen timer igjen til jeg får tilbake kroppen min,som han har okkupert i månedvis!!!

Lykke til til alle dere andre.. ikke fatter jeg hvordan i helvete dere orker å være gravid både 2 og flere ganger... fytti helvete så lei jeg er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ååå det var godt å få ut... GLEDER MEG TIL FØDSELEN!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141054747-n%C3%A5-gir-jeg-helvete-i-angsten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å JAA.. det glemte jeg også å få med.. som om ikke dette er nok.. jeg kan bare GLEMME epidural om jeg vil ha.. for pga de sprøytene så vil ikke noen anestesilege gi meg noe smertelindring.. av en eller annen årsak.. er vel faren for blødning elle rnoe sånn dritt...

• 2 uker senere...

Du kan få epidural men da må det ha gått 10 timer siden du tok siste sprøyte. Så derfor lurt åta sprøytene på dagen og ikke kvelden, siden de aller fleste fødsler starter om natten. Hadde neeesten like kjipe svangerskap som deg, og jeg hadde to på rappen. Når du får lilleprinsen din så skjønner du hvorfor vi kvinner piner oss igjen og igjen. Men nå blir det leeeeeenge til neste gang. Lykke til med fødselen:-)

uff og huff! Jeg føler med degvettu=) Men du glemmer alt det der når premien ligger og lager koselyder i armene dine=) hehe....Selv om jeg hadde en helvetes fødsel og hadde håpet på et 3 fødselsalternativ med 2 mann, så stopper det meg fortsatt ikke å få en premie til=) lykke til mor=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...