Gå til innhold

Jeg har en sak her,hva syns dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 13 Desember 2006 klarte jeg fagprøva som barne og ungdomsarbeider;) men pgr et fag jeg ikke hadde bestått på vdg skolen fikk jeg beskjed om at dette måtte jeg bestå innen 2 år hvis ikke fikk jeg ikke fagbrevet mitt og måtte ta opp igjen prøva.

ble ordentlig utafor å lei meg etter jeg fikk denne beskjeden men bestemte meg for å gå som privattist å ta opp igjen faget

men pgr konsentrasjonsvansker lykkes jeg ikke i dette:(

jeg mista mere og mere selvtillit og troen på meg selv.

etter hvert som jeg strøk.....

jobbet 2 år i en barnehage 1 året fikk jeg fagarbeiderlønn

2 året tok de fra meg fagarbeiderlønna å gikk over på assistentlønn pgr. jeg ikke hadde fått papirer på at jeg hadde fagbrevet.

dette var kjiipt....

sommern 2009 hadde d gått over 2 år siden jeg hadde klart fagbrevet mitt men alikevel ringte jeg for å høre på opplæringsnemdan om d var sånn at jeg måtte ta opp igjen prøva,jeg snakket da med en mann å han sa at dette skulle han ordne opp i.

etter 1 mnd hørte jeg ingenting å ringte opp igjen for å høre hva som skjedde hvor jeg da fikk prate med noen damer å de sa d samme som første gangen jeg ringte opp dit,men så plutselig sa de at d var noe på datan de ikke skjønte,så etter 10 min ringte de meg opp igjen.

hvor de da fortalte at det faget trengte jeg ikke alikevel siden d faget lå i den tverrfaglig prøva som jeg tok siste året på vdg skolen hvor jeg da besto:)

så for det første har jeg brukt masse tid å penger på å ta opp igjen faget som privattist som jeg fikk beskjed om at jeg måtte.

for det andre har jeg tapt penger som fagarbeider i 1 år +mer.å ikke minst alt jeg har måttet slitt for å i tilegg fått psykiske problemer dårlig selvtillit osv.osv. altså klart fagprøva 13 desmeber 2006 å nå er vi i 2009 hentet fagbrevet nå nylig.

hva syns dere jeg burde gjøre videre med dette? setter pris på noen synspunkter? hva hadde dere gjort???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...