Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hei 13 Desember 2006 klarte jeg fagprøva som barne og ungdomsarbeider;) men pgr et fag jeg ikke hadde bestått på vdg skolen fikk jeg beskjed om at dette måtte jeg bestå innen 2 år hvis ikke fikk jeg ikke fagbrevet mitt og måtte ta opp igjen prøva. ble ordentlig utafor å lei meg etter jeg fikk denne beskjeden men bestemte meg for å gå som privattist å ta opp igjen faget men pgr konsentrasjonsvansker lykkes jeg ikke i dette:( jeg mista mere og mere selvtillit og troen på meg selv. etter hvert som jeg strøk..... jobbet 2 år i en barnehage 1 året fikk jeg fagarbeiderlønn 2 året tok de fra meg fagarbeiderlønna å gikk over på assistentlønn pgr. jeg ikke hadde fått papirer på at jeg hadde fagbrevet. dette var kjiipt.... sommern 2009 hadde d gått over 2 år siden jeg hadde klart fagbrevet mitt men alikevel ringte jeg for å høre på opplæringsnemdan om d var sånn at jeg måtte ta opp igjen prøva,jeg snakket da med en mann å han sa at dette skulle han ordne opp i. etter 1 mnd hørte jeg ingenting å ringte opp igjen for å høre hva som skjedde hvor jeg da fikk prate med noen damer å de sa d samme som første gangen jeg ringte opp dit,men så plutselig sa de at d var noe på datan de ikke skjønte,så etter 10 min ringte de meg opp igjen. hvor de da fortalte at det faget trengte jeg ikke alikevel siden d faget lå i den tverrfaglig prøva som jeg tok siste året på vdg skolen hvor jeg da besto:) så for det første har jeg brukt masse tid å penger på å ta opp igjen faget som privattist som jeg fikk beskjed om at jeg måtte. for det andre har jeg tapt penger som fagarbeider i 1 år +mer.å ikke minst alt jeg har måttet slitt for å i tilegg fått psykiske problemer dårlig selvtillit osv.osv. altså klart fagprøva 13 desmeber 2006 å nå er vi i 2009 hentet fagbrevet nå nylig. hva syns dere jeg burde gjøre videre med dette? setter pris på noen synspunkter? hva hadde dere gjort???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå