Gå til innhold

da forlater jeg dere alle sammen

Anbefalte innlegg

etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141054521-da-forlater-jeg-dere-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke, lykke til videre Tryne, kanskje spiren vil sitte når du slapper av og ikke tenker så mye på det =)

Ønsker deg en riktig god jul og ett godt nytt år!!!

Kirsty: Gratulerer sååå mye med den lille jenta di!!! Endelig klaffet det for dere, men jammen brukte dere mange pp`er, hva var det som klaffet til slutt? Alternativ behandling?

Klem fra

☆Meg og lille snuppis☆2MA,20pp: Jeg gikk på en knallhard diett, samt jeg tok 10 dobbel dose folat hele høsten. Ble gravid i desember, tok da albyl-e og dobbel dose crinone fra positiv test, samt var sykmeldt til uke 21.

God jul og godt nytt år til deg og tryne :-)

Min kjære kjære Tryne:)

Etter alle dine opp og nedturer her inne må jeg nesten si at det gleder meg å høre at du nå ser fremover og gleder deg til å ta fatt på din nye tilværelse som 2-barnsmamma og sier deg fornøyd med det! Det har jommen meg vært en vanskelig og lang vei å gå for deg og jeg unner deg av hele mitt hjerte å nå bare nyyyyyte familielivet og være fornøyd!:)

Tusen takk til deg for alt du har delt med oss og all god støtte du har gitt oss andre slitere!

Stooooooor klem

Annonse

Massemasse lykke til med de to barna du har :-)

Og en fiiin jul til deg :-)

Og så kjekt at du Kirsty også har fått baby! Jeg prøvde lenge på samme tiden som deg tror jeg, og deg Maddemor :-)

God jul til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...