Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Gratulerer så masse med to vakre barn og lykke til framover :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Har sett deg innom både her og der i det siste. Og vil bare ønske deg LYKKE TIL VIDERE!!!! Håper fremtiden bringer alt dere fortjener!!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2009 tusen takk begge to. lykke til dere også.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hei tryne! Så fantastisk å høre at du har fått en jente til! Gratulerer så mye!!! Kos deg masse med de to prinsessene dine<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå