Gå til innhold

da forlater jeg dere alle sammen

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Står respekt av det altså.

Skjønner at dere nå ønsker å fokusere på de dere har:))

MASSE lykke til i fremtiden!

Klæm

Skrevet

du må ha masse lykke til videre du også. Er spesiellt å tenke på at da jeg startet å prøve første gang så var vi sammen på sliterne. Nå ser vi jammen meg ut til å komme godt i mål begge to:D

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Ja ikke sant :)

Helt utrolig og dette blir siste gang for meg også. Jeg blir så dårlig av medisiner og under graviditet så dette får holde :)

Samtidig så er jo 2 stk mere enn jeg trodde jeg skulle få for noen år siden :P

Skrevet

det er akkuratt det jeg også tenker. prøvingen har tatt veldig på, å jeg orker rett å slett ikke tanken på flere forsøk. Jeg har også maks dose med hormoner, så jeg blir helt satt ut av de. i tillegg fant vi ut 2 uker før jeg var gravid denne gang at IVf hadde ikke noe for seg hos meg, fikk jo ut samme antall egg som andre gjør i en ustimulert syklus, altså, ett egg.

å ja, 2 stk er mer enn jeg kunne drømmt om for flere år siden:d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...