Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 etter å ha vert på BIM siden 2004 klarer jeg endelig å forlate denne siden. Mesteparten av tiden har gått til å prøve å bli gravid, nå har jeg klart å få to vakkre jenter etter mye strev og en lite hyggelig diagnose. Så nå har vi bestemmt oss for at vi ønsker ikke å ødelegge mer av livene våre på å streve med å få flere barn: Så nå forlater jeg denne siden og ønsker alle lykke til videre. Så får vi se hva fremtiden bringer for oss:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Står respekt av det altså. Skjønner at dere nå ønsker å fokusere på de dere har:)) MASSE lykke til i fremtiden! Klæm
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 du må ha masse lykke til videre du også. Er spesiellt å tenke på at da jeg startet å prøve første gang så var vi sammen på sliterne. Nå ser vi jammen meg ut til å komme godt i mål begge to:D
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Ja ikke sant Helt utrolig og dette blir siste gang for meg også. Jeg blir så dårlig av medisiner og under graviditet så dette får holde Samtidig så er jo 2 stk mere enn jeg trodde jeg skulle få for noen år siden
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2009 det er akkuratt det jeg også tenker. prøvingen har tatt veldig på, å jeg orker rett å slett ikke tanken på flere forsøk. Jeg har også maks dose med hormoner, så jeg blir helt satt ut av de. i tillegg fant vi ut 2 uker før jeg var gravid denne gang at IVf hadde ikke noe for seg hos meg, fikk jo ut samme antall egg som andre gjør i en ustimulert syklus, altså, ett egg. å ja, 2 stk er mer enn jeg kunne drømmt om for flere år siden:d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå