Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jøss, nå nettopp hadde jeg en skikkelig weird opplevelse. Stod på badet foran speilet og børstet håret, og legger plutselig merke til at ene brystvorten min er helt hvit på tuppen!!! Tok på det med neglen, men det var ikke belegg, det var rett og slett huden som var helt hvit. Men det rareste er at der jeg tok på nesten umiddelbart fikk tilbake normal farge, mens resten forble hvit. Når jeg gjorde det samme (rørte forsiktig borti) på det som fortsatt var hvitt fikk det også normal farge. Utrolig rart... Noen som vet hva dette er? Aldri hørt om noe slikt.
?en til? Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 sann har jeg også opplevd noen ganger, ofte etter amming, nesten som hun suger blodet bort fra puppen:p vet ikke hva det er, men tenkte å si at du ikke er alene:)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Merkelig, men da er vi hvertfll flere som har det slik
nuppa76 Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 mener jeg ble forklart en gang hva dette var men husker ikke helt i farta, men vet hvertfall at det er helt normalt og totalt ufarlig.. Har vært sånn mange ganger.. kommer og går litt..Ammer fortsatt og jenta her er 5 mnd og det skjer ennå.. Tenker ikke på det lenger..
mai09-baby Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 har opplevd det samme flere ganger selv. Syns å huske at jeg har lest et sted at det er melk som samler seg under huden på tuppen av brystvorta før det trekker seg tilbake igjen..
luftbobler Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Det er ikke Raynauds fenomen da ? http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=66
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2009 Men om det er det så skal det vel gjøre vondt også? Har fått påvist sopp hos legen (bare vanlig undersøkelse, legen tok ikke noen prøver) og trøske i munnen til baby. Har jo en del smerter i forbindelse med det, kan de to tingene forveksles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå