lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Har dette vært en festeblødning hos dere? Eller hvordan var det? Jeg hadde nemlig en dag med lyserosa utflod forrige uke og jeg er så spent, leser jo så mye forskjellig.. Noen som har erfaring med dette? Jeg sluttet på pilla 10 oktober, har hatt en vanlig mens siden den gang. Skulle hatt IKM 25 nov, men ingen tegn til den ennå (bank i bordet!!) Testet idag tidlig, men den ble negativ.. Setter stor pris på hjelp!
millie+2klumper Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Mens syklusen din kan vel være litt i ulage etter pille slutt. Men får krysse fingrene for at du e gravid da:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 jeg fikk pittelitt slimaktig blod på papiret rundt ikm, kun en gang da. men kan ikke huske jeg hadde noe festeblødning. jeg er gravid. men er jo flere som har festeblødning så må jo bare håpe på det beste. lykke til
lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2009 Jasså? Det varte kun en dag, fra ettermiddag til kveld bare.. Og kun på papiret og bittelitt i trusa.. Åå nå fikk jeg skikkelig forhåpninger her! Takk skal du ha!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 ja jeg var rundt ikm, trodde jeg var gravid men så så jeg litt rødt slimaktig på papiret å tenkte ja der var løpet kjørt, men så kom det ikke noe mer.. hadde 2 negative tester, en før ikm å en dagen etter.. så hadde jeg svak positiv i går og i dag. så fikk jeg gravid med cb digital i kveld:) så krysser fingrene for deg
lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 Åå så spennende! Gratulerer så mye til deg! Ja samme her, absolutt ingen tegn til mens ennå.. Pleier ikke å ha utflod før mensen, men nå har jeg det, pleier å være ganske tørt før mens.. Men anderledes nå Når hadde du IKM? Tusen takk for at du tar deg tid til å svare! Er så spent om dagen
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 hei. jeg hadde ikm ca i helgen som var. ja det e rveldig spennende, gikk kjempe spent i noen dager jeg også du må oppdatere meg hvordan det går da. *krysser fingrene for deg å sender masse babystøv*
lurer og lurer :) Skrevet 28. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2009 Okei, så hvis jeg har skjønt det rett, så fikk du positiv test ca en uke etter IKM da? Skal gjøre det! Du ser det nok jeg på BIM, for da kommer det et skikkelig jubelrop! Hehe Trekker til meg masse masse babystøv! Tusen takk for flotte svar!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 fikk positiv test fredag så det var vel rundt 5dager etter ikm.. men fikk veldig svak positiv sent onsdag og torsdag.
lurer og lurer :) Skrevet 28. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2009 Okei, da venter jeg til over helga med å teste! Vil ikke bli skuffet.. Dette er så spennende altså! Takk igjen
anonymus 2 små Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Hei. Jeg testet svakt positivt fredag, fikk litt senere rosa utflod, varte ett par timer. Tok en ny test i dag, den var knall positiv. Husker sist jeg var gravid, da også fikk jeg rosa utflod, men da var jeg 5-6 uker på vei. Det gikk fint. Har en nydelig toåring nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå