Gå til innhold

Silvercross dazzle trill - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har den, og den er helt grei. Jeg savner imidlertid litt bedre plass til å legge ting oppi når vi skal handle + ting til småen. Syns ikke dazzle er så bra mht henge vesken på. Den velter veldig lett syns jeg, men det gjør vel alle triller om det kommer litt feilvekt, f.eks når barnet ikke vil sitte mer plutselig og vil opp, så vips.. der gikk vognen. Det jeg savner mest er å kunne trille med en hånd, skal jeg svare på mobil, drikke en kaffe etc. så må jeg stå rolig, kjipt. Da må det være kobling mellom håndtakene, slik f. eks carena'en med koppholder har. Noen sier carena begynner å knirke etter en stund, men det gjør dazzle også! Veldig lett å legge sammen, MEN kjedelig at når hjulene vippes opp så blir kalasjen skitten-og det er umlig å få bort. Nå sier jeg bare det som er neg. og har ik prøvd en annen vogn å sammenligne med da. Stilig er den, og det kommer bra adventskalendertilbud på den www.barnashus.no i desemer en dag..!

Hadde jeg valgt igjen hadde jeg tatt carena'en med koppholder, men hadde nok funnet masse feil på den også!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...