Gå til innhold

svangerskap.. hvordan, hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen spå meg om hvordan dette svangerskapet går, sånn generelt.? sist fikk jeg foreksempel prolaps, kunne ikke gå siste 5 ukene, mye smerter, å det endte med hastesnitt på grunn av truende hjertestans.

så lurer på om noen kan se hvordan dette kommer til å bli fremover?

event hvilket kjønn det er?

har ekstrem kvalme som varer 3 timer om morgenen, men ellers så skulle man ikke tro jeg var gravid.

janne 070883

termin 040810

tusen hjertelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Vet ikke om du husker meg, men vi skrev sammen for litt siden.

Jeg spår jo ikke, men nå ble jeg glad :) hurra for deg..jeg venter fortsatt på tanta...fortsatt neg tester :(

masse lykke til Janne, jeg håper noe sjer med meg også snart..ei som spådde meg her inne så at hun kunne se meg gravid ellers så er jeg det ganske snart..håpehåpe

klem

Skrevet

hei du, skrev til deg inne på bligravid under tråden min "hjelp mottas med stor takk" jeg mistet jo i sa får 2 mnd siden og nå er jeg 4+6 er utrolig gla men samtidig spent og veldig engstelig på at det ikke skal gå denne gangen heller. mn prøver ikke tenke så mye på det da.

i såfall inne på bligravid så spurte jeg om du ikke hadde fått mens ennda? i såfall kan du jo ta en blodprøve får å se om du er gravid, var ei vennine av meg som fikk vite at hun var gravid når hun var 7,5 mnd og 1 mnd etterpå fikk hun baby:) det vistes ikke på tester til henne og så skulle hun se på ul hvorfor hun ikke hadde fått mens og at det kansje kunne være cyster, mn nei da.

Skrevet

Det går nok bra nå skal du se :) sjelden det sjer flere ganger. Håper for deres skyld at dette går bra, og kos deg i førjuls tiden. Nei jeg går da å venter, siste mens var jo 5 sept...men ustabile syklus tross at jeg sluttet med p-sprøyte. Legen min sier jeg bare skal ha tolmodighet, men om den ikke har dukket opp om 3 mnd, skulle jeg ta kontakt igjen.

De to siste dagene har jeg hatt rosa utflod, så jeg håper det kan være noe annet enn tanta...men om noen spår deg her inne, kanskje hun kan se på meg med det samme også?? :)

meg 27-08-76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...