Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det ser du når du tar et smykke med gult gull mot huden så sammenligner du med et i sølv.. Hos meg (rødhåret) så forsvinner all fargen i gullet samt all fargen i huden rundt. Alt blir bare blast.. Derfor bruker jeg kunn hvitt gull, det får en mye bedre kontrast og fremhever huden..
Gjest Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Sannsynligvis gull, men kommer an på tonen i huden din
mammaen til Odin Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Enig med overlord. Eg er bond og bleik, og gull er tingen for meg
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 hmmm, jeg er blond og blek, og uten tvil er sølv (eller hvit gull) tingen for meg!! Du ser det tydelig hvis du sammenligner som en over her sa. Jeg tok et gullsjal på meg, og så et sølvsjal, så tyyydelig forskjell.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg er blond og blek og kler best hvitt gull. Tenker at de som har litt gyllen tone i huden kler best gult gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå