fiskelisken Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Kommer til å legge på meg masse..sikkert like mye som forrige gang..20 kg. Men denne gangen veier jeg 5 kg mere enn forrige gang..så dette kan bli morro! Nei..må nok begynne å tenke litt mere men sendte akkurat ut samboeren for å kjøpe hamburgertalleren til meg:) Begynner til mandag Noen andre her som har en tendens til å legge på seg endel i graviditeten eller ?
fiskelisken Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2009 Er forresten ca 6 uker på vei...tror jeg:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 er også sulten hele tiden, så jeg spiser havre knekkebrød utenom middag, så satser på at jeg ikke legger på meg 14kilo som sist, for da var jeg ikke så flink på slutten så la på meg masse da.. å jeg veier 7kilo mer enn sist.
juni2010mamma Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg er også sulten HELE tiden, blir gal. Det gå jo ikke an å la være å spise når man er såååå sulten. Jeg spiser mye klementiner. Jeg må skjerpe meg, hvis ikke så legger jeg på meg 20 kilo jeg også
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg har også fått enorm matlyst. Er 6+3 idag. Spiser som en hest! Men prøver å spise lite og ofte. Og sunt! Masse frukt og grønnsaker.
mamma i juli <3 Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Jeg er også sulten konstant. Det går mye i minigulrøtter, frukt og 4korn blanding med biola. Lyster ofte på middag, typisk norsk husmannskost, type laks og poteter, kjøttkaker osv. Jeg har gått ned 5 kilo etter de usedvanlig sunne lystene mine. (Prøver ikke å slanke meg, men har ikke lyst på godteri, brus og fet mat lenger) Håper dette varer! 7 uker på vei.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Hei fiskelisken :=))) Jeg merker ikke noe til matlysten ennå (ikke mer enn normalt iallefall).. Men nå er jeg jo kun 5+4 -og regner med at den kommer iløpet av neste uke .. sammen med kvalmen? God helg! Vi ses på mandag:o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå