LillyMy+1<3 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Hvilken vippestol anbefaler du? Og hvorfor? Vi har tenkt å kjøpe ny til mini, men vet ikke hvilken
Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Baby Bjørn! Har bare prøvd den vi da, men vi har vært veldig fornøyde med den!
Style_hunter Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Rainforest fra Fisher Price. Den er helt genial. Den har også vibbrering som kan skrus på og av. Dette er genialt hvis barnet har mye luft i magen, kolikk el til byssing i søvn:)
Gjest eelis+kian oliver Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Signerer den, den er helt genial!
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Baby Bjørn Super fornøyd med den
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Vi har en vippestol fra Jysk, kjøpte den fordi den var så billig selv om vi ikke syntes den var så fin å se på. Koster bare 400 kr. Men nå er vi kjempeglade for at vi kjøpte den! Hun elsker vippestolen sin, og fikk trent opp bruken av armene sine ved å prøve å ta de disneyfigurene som henger ned fra buen over. Hun smiler og ler hver gang vi putter henne i stolen og hun ser vennene sine, også når hun gråter fordi hun er sulten. Kan legge den helt ned om vi vil,så hun kan ligge i den, og buen kan stilles. Så den anbefaler jeg om du ikke har lyst å bruke så mye penger. Hvis du kjøper babybjørn så må du huske å kjøpe en sånn bue vedsiden av, for den følger ikke med. Lekebutikken jeg var i for å se på babybjørn sa de har en universal en som de bruker til alle vippestoler uten. En så dyr stol burde virkelig ha det inkludert, men den kommer bare som stol. For den buen er gull verdt, og den hjelpe babyen til å trene opp motorikken, spesielt bruk av armer og fingre. Et godt pedagogisk verktøy :-)
Stoltmamma09 Skrevet 28. november 2009 #7 Skrevet 28. november 2009 Vi har også Baby Bjørn, kjempefornøyd med den. Eneste minus er at hvis babyen bæsjer i stolen er det stor sjansen for at bæsjen kommer oppover ryggen, og trekket må vaskes. Men det er veldig enkelt å vaske trekket! Men slik er det kanskje med alle vippestoler..?
LillyMy+1<3 Skrevet 28. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2009 Vi har en slik vippestol fra jysk vi og..Men mini hater den, vil ikke sitte i den, vil ikke ligge i den og ole brum, nasse nøff og tigergutt er morsomme i ca 20 sek før alt bare blir tamt! Mamma og pappa har min gamle baby bjørn vippestol, som hun bruker når vi er der. Og da setter jeg bare babygymmen foran og da er hun stor fornøyd. Men tror kanskje vi ender opp med ficer price -rainforest sin, som ble anbefalt lengre opp. Tenkte og høre litt rundt på forskjellige butikker
*tullemor* Skrevet 28. november 2009 #9 Skrevet 28. november 2009 Vi har babybjørn vippestol, og er suuper fornøyd med den! Den kan reguleres fra liggende og sittende, (flere hakk i mellom) og babyene sitter veldig godt i den! Har også kjøpt en lekebøyle til å feste på stolen, og vesla trives veldig godt i stolen! Min mor har kjøpt vippestolen som nevnes her på jysk, og min erfaring er at babyen ikke sitter like godt i den. Jeg syntes vesla sklir ned og hviler mye ned på beltet som holder henne fast. Ryggen på denne er mer rett da, enn hva den er på babybjørn. En annen ulempe er også at med ole brum bøylen over jysk vippestolen, er for høyt opp, så snuppa får ikke tak i bamsene. Da blir hun fort lei, og vil fort opp. Men hvis man ikke vil bruke så mye penger på vippestol, er den jo grei da :-) Nå har jeg kun erfaring med disse to, men jeg anbefaler på det varmeste babybjørn :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Den bøylen på stolen fra jysk kan flyttes på. Jeg får den helt opptil ansiktet hennes om jeg vil, og så drar jeg den helt ned og vekk fra henne når jeg løfter henne ut av stolen. Bare dra litt i den du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå