stine91 Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Mulig dette blir skrevet i feil forum. Men det får være det samme. Jeg fikk vite for noen timer siden at jeg er gravid... Har hat misstanke om det en stund, men liksom ikke helt trodd noe på det, før nå. Jeg vil beholde barnet. Barnefaren er ikke helt begeistret for ideen, men det er til syvende og sist mitt valg. Kjenner jeg han rett kommer han til å glede seg, når magen begynner å vises, å han skjønner at det er hans barn inni der:) Det jeg lurer på er om jeg kan forvente å få noe støtte av staten? Jeg er bare 19 år, å går på skole. Barnet kommer ikke før jeg er i siste mnd av videregående. Har lest litt på lånekassen sine sider, men for å være helt ærlig ble jeg ikke noe klokere. Jeg vet at hvis du blir gravid mens du går på videregående kan du få en viss sum i mnd. Men hvordan blir det når jeg får barnet så sent i skoleåret?
*Idae123 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Heisann stine... jobber du noe? For dem som har jobbet lite eller ikke har jobbet i det hele tatt har mulighet til å få engangsstønad.. på www.nav.no har dem alt av info i forhold til pengestøtte.. sender også ved en link =) Lykke til.. Fortsatt god helg... http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Engangsst%C3%B8nad+ved+f%C3%B8dsel+og+adopsjon
stine91 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Jeg jobber i helgene, men har ikke vært annsatt så lenge, så jeg har frikort ut året! God helg til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå