Gå til innhold

Hvem tror du er far til barnet...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er litt rotete, og jeg regner med å få mye dritt tilbake etter dette innlegget. Men jeg håper noen seriøse vil svare også.. Jeg tok en graviditetstest nå og den er positiv. For å få sakt en ting ihvertfall! Jeg har gått på ppiller, men de har svikta meg tidligere og tydeligvis gjort det igjen.....

Siste mens fikk jeg 30 oktober og var ferdig 5 november...

Jeg hadde besøk av en kompis 6-8 november.. Vi har vært sammen tidligere og er bare venner nå. Men vi ble begge veldig fulle den ene kvelden, 6 november. Vi koste litt i senga, det vil si.. Han fingra meg litt, jeg tok litt på hans sak.. Jeg husker ikke så mye mer, men er ganske sikker på at vi ikke hadde sex. Han ville, men jeg ville ikke..

Hadde sex med knullekompisen min 14 og 15 november. Altså litt etter eggløsninga ca. Jeg har ikke helt stabil syklus, mensen kan komme både en dag for tidlig og en dag for sent noenganger. Vi hadde sex flere ganger de dagene, men han hoppa av i svingen alle gangene. Etter det jeg vet hvertfall.

Jeg snakka med nummer 1 nå, han kompisen min. Han sier også at vi ikke hadde sex. At han er 99% sikker på at det ikke kom noe ut av han heller da jeg lekte med han, men kan jo ikke være 100% sikker sier han.

Det jeg egentlig lurer på.. Går det ann å bli gravid hvis jeg har ronka han, og han har spruta på hullet mitt på en måte? Selvom det jo nå er lite trolig..

Det bør vel være nummer to som er far til barnet? Må få med at jeg tok en test på tirsdag (ikke morgenurin) og den var negativ. Da var det gått 18 dager siden nummer en og jeg hadde lekestund. Den burde vel vært positiv om det var noen sjans for at jeg ble gravid da?

Uansett hvor åpentlyst det egentlig er med hvem som er far, blir jeg urolig..

Fikk en melding fra han første nå.. "For og si det sånn.. Ingenting kom ut å ingenting kom inn.. Om det har gjort det så vet ikke jeg hvordan..."

Jeg er forvirra og urolig.. Redd..

Fortsetter under...

Hei :)

Kan ikke fatte annet enn at nr 2 er faren! Du hadde nå ikke samleie med han andre en gang.

Du hadde sex med han på syklusdag 16-17 og det passer jo best mtp en befruktning.

Ville ikke bekymret meg mer for dette hvis jeg var deg. Hva med å gå for nr 2 som far, så ta en test bare for å få det endelig bekreftet? Det er ikke noe å gjøre med dette nå uansett. Tror det er samvittigheten din som spiller deg et puss her :)

Lykke til med svangerskapet :)

Takk for svar :)

Jeg tok en ny graviditetstest igår som det vises hvor lenge det er siden befruktning. Den viste 1-2 uker.. Det vil si nummer to, det er jo to uker siden idag. Disse er å stole på sånn ca? Hehe..

Ja, jeg fortalte nummer to i helgen at han skal bli far. Det må være hans..

Uansett så trengs det ikke en eventuelt test når ungen er ute.. Nummer 1 er brun og nummer 2 er hvit, så er vel umulig å ta feil da.. ;)

Hi

Annonse

"Problemet" er at jeg er ung.. Om jeg beholder og alt går bra så kommer jeg til å være 22 år og trebarnsmamma.. Jeg har ikke begynt på utdannelsen min enda, skulle begynne høsten 2010.. Men jeg tenker at siden jeg har to barn allerede, gjør det vel ikke så mye å vente et år med å begynne utdannelsen.. Jeg er usikker mye pga dette :S Flere som syns jeg er helt på trynet om jeg beholder dette.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...