Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullammet i drøyt seks måneder og ammer fortsatt mye (ca hver 2,5 til 3

timer døgnet gjennom). Tenkte derfor mensen ville utebli en stund til, men i dag har jeg jammen blødd.... Har hatt litt rare smerter i underlivet de siste ukene som jeg hadde tenkt jeg skulle få sjekket, men så har det kanskje bare vært mensen som har vært i anmarsj?

Andre som har fått mensen "plutselig" såpass seint uten egentlig å ha redusert ammingen noe særlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fullammet jenta mi i 6 måneder nå. Fikk igjen mensen 4 måneder etter fødsel. Har to venninner som også ammer og hun ene fikk igjen med en gang og hun andre etter 3 måneder. Så etter min erfaring er du heldig som har sluppet så lenge. ;-)

Skrevet

Jeg fikk akkurat mensen igjen til tross for fullamming og gutten min er bare 9 uker gammel... Så støtter meg til at du vært heldig å slippe unna så lenge:)

Skrevet

Åååå, skulle ønske det var meg! Jeg har omtrent ammet fullt frem til 6 mnd, i tillegg til ett grøtmåltid fra 4 mnd.

De siste 3 ukene har jeg bare ammet 2-4 ganger i døgnet, men enda INGEN mens!! (ammer ikke så lite fordi jeg vil ha tilbake mensen, Lillegutt vil ikke ha pupp på dagtid)

Argg!! Blir gal av å vente på den!! Og så jeg som MÅ ha tilbake mensen fordi jeg må ha en operasjon etter fødselsskaden... Og kan ikke opereres før mensen er tilbake... :(

Så jeg har ventet i 7 mnd... :(

Skrevet

Bytter gjerne, Blomsterpiken :-) Håper "tante rød" kommer til deg også snart!

Skrevet

Har fått tilbake mensen 3 måneder etter fødsel begge ganger, selv om jeg fullammet. Kjedelig, det er jo så deilig å slippe! Nå skal jeg sette inn hormonspiral, så satser på en mensfri periode pga den :)

Skrevet

Jeg fikk mensen idag! 3 mnd og 2 uker siden fødselen

Skrevet

min gutt er 10 mnd og jeg har enda ikke fått mensen... han får melk 3-4 ganger i løpet av døgnet..prøver å redusere ammingen mer og mer for han spiser meg bokstavelig opp! noen andre som har mistet mye vekt i forbindelse med amming her?

Skrevet

Jeg er nesten borte her. Gått ned utrolig mye. Gikk opp 20kg i svangerskapet. Fra 52 til 72kg. Nå veier jeg 47kg. Og jenta mi er ett halvt år. Folk sier jeg er heldig - kanskje det, men syntes det ikke er moro å se meg selv forsvinne. Og er mye trøtt og sliten. Men retter vel seg kanskje etter ammeslutt. :)

Skrevet

uff, ja det er ikke gøy! har lite energi også går en å bekymrer seg for om jeg mangler noe.... har du fått mensen tilbake?

Skrevet

Ja fikk mensen tilbake etter 4 måneder. Kjipt. :) Men da er jo hvertfall det tilbake til det normale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...