Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er nesten 3 dager på overtid nå.. Har hatt menssmerter i 4 dager, og har nå fått litt rosa utflod.. Kan ikke husket å hatt rosa utflod rett før TR tidligere, men har vell bare ikke tenkt over det..Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid?? Sukk
BebeGutt<3 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Kan jo være sein EL at du har en liten EL blødning, eller at du har feste blødning? Eg vet ikke så mye om dette.. Men kan jo håpe !! =D Ta test om noen dager hvis ikke mensen kommer!
Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2009 Testet positivt på EL 10 og 11 nov, så er ganske sikker på at jeg ikke har EL nå. Når er det vanlig å ha festeblødning da? Fikk festeblødning sist jeg var gravid, men husker ikke akkurat når det var i forhold til ikm. Tok forresten en g.test i dag, men den var negativ..
BebeGutt<3 Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Vent noen dager , så kan du teste igjen Håper på det beste
Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2009 Ja, håper selvfølgelig på det beste, men tørr liksom ikke å håpe for mye heller
lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Trenger ikke nødvendigvis å bety at TR er rundt hjørnet! Jeg har også hatt en sånn lyserosa utflod, som bare varte noen timer.. Bittelitt på papiret og i trusa, ikke noe mer.. Det er lenge siden nå og har ikke fått TR ennå. Ikke opplevd det rosa før heller, mange som mener at det kan være en festeblødning Testet idag tidlig, negativ, men fortsatt ingen mens! Skulle hatt IKM den 25 november.. Lever fortsatt i håpet! Masse lykke til til deg! Si ifra hvis du skulle få en positiv test da, for da er det håp for oss begge to!
Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 Hadde du rosa utflod før eller etter IKM da? Jeg også hadde ikm 25 november. Vi får vell bare leve i håpet enda ja! Må ha lykke til du også!! Skal si ifra om jeg skulle få positiv test, det må du også gjøre
lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Før! Mener å huske at det var torsdag eller fredag forrige uke.. Åå så spennende da! Ja da må vi holde hverandre oppdatert! Har du noen symptomer da?
Blå+Rosa? Skrevet 27. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2009 Har hatt messmerter i mage og korsrygg i 4 dager nå og er trøtt og sulten hele tiden hehe.. Mulig det er innbilt, men det får vell tiden vise.. Hva med deg da?
lurer og lurer :) Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Jeg har aldri, siden jeg fikk mensen første gang hatt menssmerter, så jeg vet ikke hvordan det føles.. Men hadde nok kjent det.. Trøtt er jeg, og noe mer sulten, men sånn er jeg jo til vanlig også hehe, så det er ikke godt å si dette her.. Men det som er spennende er jo den lyserosa utfloden, for det har jeg aldri opplevd før! Og når noen sier at det kan være en festeblødning, så blir jeg jo kjempegira Så jeg gir ikke opp håpet før tanta kommer, bank i bordet! Leser jo om mange som først har fått mange negative tester, før den ene positive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå