sessanFØDEKLAR ! Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Jeg har ikm 3 des. I dag på morgenen kom det litt rosa utflod.. SÅ har jeg hatt kjempe vondt i venstre side langt nede.,,,, Noen som har peiling???
BebeGutt<3 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Vet ikke helt, men kansje festeblødning? Eller en sen EL ?
Kronesis Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Med ikm 3.des er det sannsynlighet for at det er en festeblødning! Krysser alt jeg har for det!
pifi med tre nurk Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 jeg har IKM på søndag og fikk litt rosa utflod da jeg var på do i dag... har ikke opplvd festeblødning før...så jeg venter bare på at mensen skal komme for fullt..men har lest masse om disse festeblødningene da...så man blir jo litt spent!! Håper for din del at det er spire i magen!!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2009 gleder meg til jeg kan teste nå!!! Blir alltid like deppa når den mensen kommer krysser fingrene for oss alle når før jul =)
Blå+Rosa? Skrevet 28. november 2009 #6 Skrevet 28. november 2009 Høres ut som feste blødning ja! Det hadde jeg forrige gang jeg ble gravid, husker ikke helt når, men mener på at det var midt mellom el og ikm engang.. Lykke til!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2009 jeg tørr ikke tenke på at det er det ! Men har aldri hatt det sånn før.. Har spottet en dag før mensen ( litt brunt) Men aldri hatt rosautflod så mange dager før mensen , så brått var det ikke mer. Men etter jeg hadde hatt det fikk jeg stikkninger i venstre side. VONDT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå