Gå til innhold

Da satt den!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 2 pp etter siste SA og da satt den! Har IKM i dag eller i morgen. Testet først på tirsdag og den var negativ, men jeg syntes allikevel at det "var noe der" i går og fikk supersvak positiv test på ikke morgen urin. Skulle vente til lørdag med å ta en ny test men "sprakk" på jobb i dag og måtte ile til et apotek og kjøpe en ny. Den ble klar positiv med en gang. Det bare må gå min vei denne gangen, det er min tredje graviditet siden april i år og jeg har tilsammen gått gravid i 6 mnd. Nå satser jeg på at alle gode ting er tre:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gatulerer!!:) da krysser jeg fingrene for deg at alle gode ting er 3:) og at dette går super bra!! :)

masse lykke til med sv.skapet!! :)

har du hatt noen symtomer?? jeg mistet for 3 uker siden,hadde EL for en uke siden,og murrer noe veldig i mage og rygg(d gjorde jeg noen dager før jeg testet positivt sisit gang også) håper sånn at jeg har ny spire i magen:):)

en gang til GRATULERER!!!:D:D

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!

Så gøy! Håper jeg kan joine deg på 1.tri om noen dager!

Nyt svangerskapet!

Skrevet

Weheeey! Gratulerer så mye, og klart den sitter nå!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen for kjempehyggelig tilbakemelding!

Jeg håper jeg treffer dere på 1. trimester veldig snart:-) jeg venter nok litt før jeg føler meg hjemme der!

Dette var min 2 pp, i min første pp så var jeg kjempedårlig hele syklusen, i allefall fra el. Var nesten sikker på at jeg var gravid i den pp. Hadde så mange symptomer, kvalm og ømme bryst, men stikkingen i siden uteble. Jeg blir veldig fort gravid, og de 2 første gangene har jeg blitt gravid på første forsøk. Nå i denne pp så turte jeg ikke si til samboeren at jeg også nå mistenkte at jeg var gravid, men har vært litt kvalm uten at det er fremtredene, ømme pupper som bare ble værre og værre. Det aller sikreste syptomet var allikevel stikkingen i venstre eggleder. Da det kom sammen med kraftige mensmurringer, så ble jeg sikker.

Ønsker der masse lykke til, jeg krysser fingre og tær:-)

Skrevet

Gratulerer!!! Så bra. Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast nå:)

Skrevet

gratulerer så mye:-))

Skrevet

Så flott. Ønsker deg masse lykke til og håper virkelig alle gode ting er tre for deg :)

Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Gratulerer så masse og nyt tia framover :)

Masse lykke til!

Skrevet

Nå skjønner jeg ingen ting!!!

Tok en ny test i dag, for jeg ville bare se at den ble supersterk og jeg hadde igjen en ekstra test. Resultatet var et den ble negativ!!!! Jeg ble helt i sjokk... Tror det må ha vært et befruktet egg som ikke har klart å feste seg for jeg har jo heller ikke fått TR. Er kjempelei meg, eneste trøst er at det er mye medre at det skjer i løpet av noen dager enn å gå til over uke 10 som jeg har gjort de to forrige gangene.

Lykke til dere andre, jeg går nok mot TR og min 3 pp!!!

Skrevet

uff, det var trist å høre! Hva med en tur til lege for å få sjekket det skikkelig? Kan jo være noen av disse testene spiller deg et puss...

Lykke til uansett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...