linefugl Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Kjempebekymret! Begynte å blø i går,litt friskt blod, litt ubehag i magen og kvalm. I dag har blødnigene økt noe, friskt blod, men forsatt kvalm. Vært hos legen, men han sa bare at det var stor sjans for at alt var bra siden blødningene og smertene ikke var større. Måtte bare leve normalt(lettere sagt enn gjort) og ta kontakt neste uke. Er i 5 uke. Noen som har noen erfaringer å dele?
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 jeg blødde forrige uke da var jeg i uke 5, og jeg fikk henvisning til gyn/avd med en gang så jeg fikk en UL, og da sto alt bra til. I dag blødde jeg søren meg igjen(denne gangen mer enn sist), og jeg trodde alt håp var ute. Jeg fikk komme ned på vaktavdelingen på gyn/avd, og på UL kunne vi se spiren ligge med et bankende hjerte. Legen kan ikke forklare hvorfor jeg blør, så lurer på om det har noe å gjøre med at jeg tok KS for ikke så lenge siden, aner ikke hvilken annen grunn det kan være... Men så lenge blødningen ikke trapper seg opp, så er det ingen fare. Det er hvertfall min erfaring. Jeg har også hatt mensensmerter (men mulig det har vært litt psykisk sammen med blødningen, nå som jeg vet at alt er i orden så har jeg plutselig ikke vondt mer )
millie+2klumper Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Ser at det er mange som blør en del som d går bra med her inne. Men det er unntaket og ikke regelen tror jeg. Blør du mye? Som en mens? For da ville jge kansje forberedt meg på at du mister:/.. Ikke for å være stygg altså men.. MEN, det kan jo selvsagt gå helt fint også. Kan jo være mange andre grunner til at en blør litt. Altså d kan gå begge veier. Når jeg hadde SA så begynte jeg å blø frisk blod og det bare økte i mengde utover dagen og sent på kvelden kom resten ut. Jeg skjønte fort hva som var i ferd med å skje. Jeg håpte jo men hadde ingen tro.. Det er ikke noe kjekt:(.. Håper det går bra med deg og at alt er i skjønnenste orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå